×
×

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسیه گفت: مبادلات تجاری این دو کشور از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در سال گذشته به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در سال جاری ارتقا یافته و  بهترین راهکار مقابله با تحریم‌ها، تقویت پیوندهای تجاری با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیاست.ارتقاءمبادلات تجاری ایران وروسیه به۲.۲میلیارددلار
ارتقاءمبادلات تجاری ایران وروسیه به۲.۲میلیارددلار

  • کد نوشته: 17314
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا جلیل جلالی فر روز سه شنبه در بازدید از صادرات کانتینری محصولات کشاورزی از بندر آستارا به بندر آستاراخان روسیه اظهار کرد: توسعه پیوندهای اقتصادی با کشورهای همسایه از راهبردهای مهم ایران است.
    ارتقاءمبادلات تجاری ایران وروسیه به۲.۲میلیارددلار
  • تبلیغ هدفمند

    عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسیه گفت: مبادلات تجاری این دو کشور از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در سال گذشته به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در سال جاری ارتقا یافته و  بهترین راهکار مقابله با تحریم‌ها، تقویت پیوندهای تجاری با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیاست.

    ارتقاءمبادلات تجاری ایران وروسیه به۲.۲میلیارددلار

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا جلیل جلالی فر روز سه شنبه در بازدید از صادرات کانتینری محصولات کشاورزی از بندر آستارا به بندر آستاراخان روسیه اظهار کرد: توسعه پیوندهای اقتصادی با کشورهای همسایه از راهبردهای مهم ایران است.

    وی اظهار کرد: در میان کشورهای اتحادیه اوراسیا، روسیه از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به زیرساخت های موجود در بنادر شمالی به خصوص در آستارا، باید برای توسعه تجارت به ویژه صادرات تلاش کنیم.

    وی ادامه داد: تجارت از دریا، محدودیت های تجارت زمینی را جبران می کند و صادرکنندگان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از ظرفیت خط انتقال کانتینر یخچالی بندر آستارا به بنادر روسیه استفاده کنند.

    عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسیه بیان کرد: اتاق بازرگانی ایران و روسیه کارگروه مشترکی با جمهوری داغستان و منطقه آزاد لوتوس آستاراخان برای رونق تجارت دریایی تشکیل داده است.

    وی گفت: سرای تجاری ایرانیان در آستاراخان روسیه، شبکه فروش عمده کالاهای ایرانی را راه اندازی کرده و در مراکز استان های روسیه، نمایندگی های فروش فعال است و صادرکنندگان از این فرصت استفاده کنند.

    بندر چند منظوره آستارا با ۶۰ هکتار وسعت، نخستین بندر بخش خصوصی کشور و نزدیک ترین و مقرون به صرفه ترین مسیر تجارت و حمل و نقل کالا بین آسیا، آفریقا و اروپا برای تخلیه و بارگیری کشتی های ۲ هزار و ۵۰۰ تن طراحی شده است.

    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از سه مرز زمینی، دریایی و ریلی برخوردار است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *