×
×

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی
جریمه پلیس خراسان شمالی برای چهارهزارو۴۹۰راننده

  • کد نوشته: 17431
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرگرد سجاد نامور اظهار داشت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از اول آذرماه آغاز شده و در ۲۴ روز نخست آن سه هزار و ۸۲۰ فقره جریمه ۲ میلیون ریالی، ۳۸۰ فقره جریمه پنج میلیون ریالی و ۲۹۰ فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف و بی توجه به این دستورالعمل ها اعمال شده است.
    جریمه پلیس خراسان شمالی برای چهارهزارو۴۹۰راننده
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: چهار هزار و ۴۹۰ نفر راننده در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تاکنون در این استان جریمه شده‌اند.

    جریمه پلیس خراسان شمالی برای چهارهزارو۴۹۰راننده

    جریمه پلیس خراسان شمالی برای چهارهزارو۴۹۰راننده

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرگرد سجاد نامور اظهار داشت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از اول آذرماه آغاز شده و در ۲۴ روز نخست آن سه هزار و ۸۲۰ فقره جریمه ۲ میلیون ریالی، ۳۸۰ فقره جریمه پنج میلیون ریالی و ۲۹۰ فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف و بی توجه به این دستورالعمل ها اعمال شده است.

    وی با بیان اینکه این طرح تا اول دی ماه ادامه دارد گفت: رویکرد ما خودداری از برخورد قهری بوده و بر این اساس بنای پلیس ارشاد و راهنمایی است.

    وی با اشاره به اینکه در این مدت ۹۶ هزار و ۵۰۰ مورد تذکر لسانی به رانندگان خودروها داده شده است افزود: اقدامات قانونی پلیس و برخورد با متخلفان، برای سلامتی مردم با قوت و قدرت ادامه دارد.

    سرگرد نامور گفت: در این مدت ۲۲ هزار و ۲۷۰ نفر از رانندگان هم که قصد ورود غیرمجاز به شهر را داشته اند، برگشت داده شد. 

    وی خاطرنشان کرد: در مدت اجرای این طرح، میزان تردد ورودی و خروجی به استان ۴۲ درصد کاهش داشته است البته انتظار ما این بود که میزان کاهش ترددها بیش از این رقم باشد. 

    وی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس و نیروی انتظامی از افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند گفت: بر اساس تحقیق انجام شده، پس از کادر درمان، نیروی پلیس در زمره مشاغل پرخطر به لحاظ ابتلا به کرونا قرار دارد. 

    معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: از مردم انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود بیش از پیش با اجرای طرح همکاری کنند. 

    با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، رنگ کرونایی خراسان شمالی به نارنجی تغییر یافته است. 

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *