×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 17441
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت 6 شهروند مبنی بر اینکه افرادی با شیوه هایی از جمله فروش ملک، خودرو، جعل امضا، جعل چک و ... از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    دستگیری کلاهبرداران میلیاردی درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    گروه استان ها- خراسان شمالی- فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ کلاهبردار حرفه ای با ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در یک عملیات غافلگیرانه در استان خبر داد.

    دستگیری کلاهبرداران میلیاردی درخراسان شمالی

    دستگیری کلاهبرداران میلیاردی درخراسان شمالی
    دستگیری کلاهبرداران میلیاردی درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت ۶ شهروند مبنی بر اینکه افرادی با شیوه هایی از جمله فروش ملک، خودرو، جعل امضا، جعل چک و … از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند، محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه با تلاش مستمر کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی ادامه داد: متهمان با تبلیغات در سایت ها و کانال های جعلی طعمه های خود را شناسایی و با جلب اعتماد از آنان اقدام به کلاهبرداری می کردند.

    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *