×
×

تکیه مرتضی سلطانی برکرسی ریاست باشگاه کسب وکاریونسکوایران

  • کد نوشته: 17473
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷
  • ۰
  • این باشگاه از تجار، بازرگانان، کارآفرینان و صاحبان حرفه ای کسب و کار تشکیل می شود و در واقع بازوی ملی توسعه اقتصاد پایدار و قدرتمند کشور هستند.
    تکیه مرتضی سلطانی برکرسی ریاست باشگاه کسب وکاریونسکوایران
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، باشگاه کسب و‌ کار یونسکو در ایران در تاریخ بیست و پنجم آذر ماه، با اهدا حکم رسمی توسط دکتر ایوبی دبیرکل کمیسیون یونسکو ایران به مهندس مرتضی سلطانی بنیانگذار هلدینگ زر به عنوان رئیس باشگاه کسب و کار یونسکو آغاز به کار نمود.

    تکیه مرتضی سلطانی برکرسی ریاست باشگاه کسب وکاریونسکوایران

    این باشگاه از تجار، بازرگانان، کارآفرینان و صاحبان حرفه ای کسب و کار تشکیل می شود و در واقع بازوی ملی توسعه اقتصاد پایدار و قدرتمند کشور هستند.

    مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر بعنوان نخبه صنعت غذای کشور شناخته می شود که دریافت تندیس لوح و نشان امین الضرب به عنوان عالی‌ترین نشان کارآفرینان و صنعتگران برتر از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اولین مدال افتخار صادرات کشور در سال ۱۳۹۴،دریافت نشان برند ملی از سازمان توسعه تجارت ایران و کسب عنوان سرآمد صنعت ماکارونی ایران تنها بخش کوچکی از افتخارت بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهش زر محسوب می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *