×
×

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی
تلاش درجهت خنثی نمودن تحریم‌هابایدباشد

  • کد نوشته: 17662
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های مجازی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: رفع تحریم خوب است اما دشمن باید این رفع را بردارد و ما حتی اگر آنچه آنها می خواهند را نقد هم پرداخت کنیم تحریم ها را برنمی دارند.
    تلاش درجهت خنثی نمودن تحریم‌هابایدباشد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: باید به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان باشیم که لازمه این کار تقویت و توانمندسازی در تمامی حوزه‌ها است.

    تلاش درجهت خنثی نمودن تحریم‌هابایدباشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های مجازی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: رفع تحریم خوب است اما دشمن باید این رفع را بردارد و ما حتی اگر آنچه آنها می خواهند را نقد هم پرداخت کنیم تحریم ها را برنمی دارند.

    وی افزود: اکنون که در حوزه صنایع نظامی قوی شده ایم تحریم تاثیری ندارد و آنان نمی توانند ما را تحریم کنند چرا که به آنان نیازی نداریم و اگر در این خصوص کشورمان را تحریم کنند تنها برای جلوگیری از صادرات آن خواهد بود.

    وی اظهار داشت: باید در تمامی حوزه ها از جمله پزشکی و سایر بخش ها توانمند باشیم تا تحریم آنان بی اثر شود.

    وی در بخش دیگری از سخنانش به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له بر لزوم وحدت بین مسوولان تاکید کرده و فرمودند از کسانی حمایت خواهند کرد که به فکر مردم باشند.

    نوری ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: بالاترین قدردانی از پرستاران عمل کردن به توصیه های آنان است، رعایت فاصله اجتماعی،  ماسک زدن و پرهیز از دورهمی ها در شرایط کنونی بهترین تقدیر از خدمات این مدافعان سلامت است.

    امام جمعه بجنورد اظهار داشت: کار پرستار همچون جهاد در راه خداست، فعالیت کادر درمان هم اینک دفاع از جامعه اسلامی و انسانی است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *