علی یوسف‌زاده با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه بزرگراهی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: تاکنون ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه در استان بهره‌برداری شده و تلاش بر این است هر سال ۵۰ کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان اضافه شود.
×
×

۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث می‌شود

  • کد نوشته: 17696
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۹
  • ۰
  • علی یوسف‌زاده با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه بزرگراهی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: تاکنون ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه در استان بهره‌برداری شده و تلاش بر این است هر سال ۵۰ کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان اضافه شود.
    ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    علی یوسف‌زاده  با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه بزرگراهی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: تاکنون ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه در استان بهره‌برداری شده و تلاش بر این است هر سال ۵۰ کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان اضافه شود.

    وی جاده اردبیل – سرچم را از جمله پروژه‌های بزرگراهی استان نام برد و گفت: این جاده بطول ۱۷۸ کیلومتر است که عملیات اجرای آن از اواخر آبان ماه سال جاری از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به استان تفویض شد و ۳۵ کیلومتر مسیر شامل قطعات ۱ و ۲ بطول ۱۹ کیلومتر افتتاح شده و ۱۶ کیلومتر دیگر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجراست.

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ادامه پروژه تا ورودی تونل‌های جاده مذکور شامل قطعه ۳ به طول ۲۵ کیلومتر و قطعه ۴ به طول ۳۰ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است.

    وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری اردبیل با قرارگاه خاتم‌الانبیا به امضا رسیده ، عملیات اجرایی ۴۵ کیلومتر از مسیر سرچم به اردبیل نیز شروع شده است.

    یوسف‌زاده افزود: از کل مسیر جاده اردبیل – سرچم ۴۳ کیلومتر باقی مانده است که مطالعات آن به مهندسان مشاور واگذار شده و پس از تکمیل مطالعات شاهد شروع عملیات اجرایی آن نیز خواهیم بود.

    وی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته تکمیل و بهره‌برداری از ۴۰ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *