×
×

استاندار بوشهر
نگاه ویژه به طرح‎های اقتصادمقاومتی بوشهر

  • کد نوشته: 17814
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تبریک روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مدافع سلامت استان افزود: این استان سال گذشته از لحاظ عملکردی پیرامون طرح‌‏های اقتصاد مقاومتی در جمع هشت استان برتر کشور قرار گرفت.
    نگاه ویژه به طرح‎های اقتصادمقاومتی بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار بوشهر گفت: طرح‎های اقتصاد مقاومتی بوشهر در راستای تداوم برنامه های پارسال با اولویت ویژه برای شتاب بخشی در توسعه این استان دنبال می شود.

    نگاه ویژه به طرح‎های اقتصادمقاومتی بوشهر

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تبریک روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مدافع سلامت استان افزود: این استان سال گذشته از لحاظ عملکردی پیرامون طرح‌‏های اقتصاد مقاومتی در جمع هشت استان برتر کشور قرار گرفت.

    وی بیان کرد: باتوجه به ظرفیت خوب استان این ظرفیت وجود دارد تا پیگیری مستمر مدیران و بویژه فرمانداران همچنان استان شرایط مطلوبی در این عرصه تجربه کند.

    گراوند ادامه داد: در موضوع طرح‎های گلخانه‌ای نیز انتظار می‎رود جهاد کشاورزی استان شرایطی لحاظ کند تا استان در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد.

    وی اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه طرح‌‏های گلخانه‌ای جهش خوبی در سال‎‌های اخیر داشته که در سال جاری به عنوان سال جهش تولید باید اجرای آن رشد شتابان‌‎تری داشته باشد.

    گراوند افزود: در ارتباط با پروژه‎هایی که پیشرفت خوبی نداشتند نیز مدیران باید با پیگیری و بررسی مستمر عقب ماندگی آنها را جبران کنند.

    وی اظهار کرد: از هفته آینده نیز نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان به صورت هر هفته دو نشست برگزار و در هر نشست مسائل و مشکلات هر شهرستان به تفکیک با حضور مدیران ذیربط بررسی می‌شود.

    گراوند تاکید کرد: باتوجه به ساحلی بودن عمده شهرستان‌های استان اداره کل بنادر و دریانوردی  نیز باید نسبت به اجرا طرح‌های بندری اهتمام جدی داشته باشد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *