×
×

استاندار سمنان
رضایت‌ ازخدمات رسانی مراکزدرمانی سمنان

  • کد نوشته: 17830
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در ارتباط تصویری با ستاد مرکزی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان که به مناسبت آئین بزرگداشت روز پرستار برگزار شده بود، افزود: همه قدردان تلاش خالصانه و متعهدانه مجموعه کادر درمان استان هستیم.
    رضایت‌ ازخدمات رسانی مراکزدرمانی سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار سمنان گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان وجود دارد، در مجموع وضعیت خدمات‌دهی رضایت بخش است.

    رضایت‌ ازخدمات رسانی مراکزدرمانی سمنان

    رضایت‌ ازخدمات رسانی مراکزدرمانی سمنان
    رضایت‌ ازخدمات رسانی مراکزدرمانی سمنان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در ارتباط تصویری با ستاد مرکزی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان که به مناسبت آئین بزرگداشت روز پرستار برگزار شده بود، افزود: همه قدردان تلاش خالصانه و متعهدانه مجموعه کادر درمان استان هستیم. 

    وی ادامه داد: همزمان با شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته، استان سمنان به‌واسطه قرار گرفتن در ۲ کریدور اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب و نیز همسایگی با هشت استان بزرگ کشور به شدت در معرض تهدید شیوع این ویروس قرار گرفت.‌

    آشناگر اضافه کرد: با توجه به اینکه در ابتدای بحران کرونا، غافلگیر شیوع ویروس شدیم، به لطف خدا توانستیم با همت روسای دانشگاه های علوم‌پزشکی شاهرود و سمنان و زحمات کادر بهداشت و درمان، روند صعودی این بیماری را متوقف کنیم. 

    وی تصریح کرد: براساس آخرین اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شاهد سیر نزولی و روند کاهشی این بیماری در سطح استان هستیم. 

    آشناگر بیان کرد: کشور ما امروز در معرض ناجوانمردانه ترین تحریم ها قرار دارد و با تمام محدودیت های تبادل پول، خرید دارو و تامین واکسن، همچنان کادر بهداشتی و درمانی کشور و استان ما به صورت خستگی ناپذیر و مجاهدانه تلاش می‌کنند. 

    وی تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر با کنار زدن بیماری کرونا بار دیگر شادی و نشاط را میهمان قلب‌های ایرانیان و مردم استان سمنان کنیم. 

    آشناگر افزود: در بحث مبارزه با کرونا در کنار زحمات کادر درمان، شاهد تلاش های نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی، خیران و صنعتگران، هستیم که در میدان آمدند و از هیچ کوششی دریغ نکردند.‌

    وی به صورت ویژه از همکاری اصناف، بازاریان و صاحبان مشاغل خرد و کلان، به واسطه همراهی و همکاری با تصمیمات ستاد کرونا قدردانی و تشکر کرد.‌

    استاندار سمنان گفت: تجربه تاریخی ما نشان داده است که بیماری ها با هر درجه از آسیب و خطر به پایان می‌رسند و آنچه ماندگار است لطف خدا و تلاش انسانها برای نجات جان هم نوع و محبت به یکدیگر است و اطمینان داریم که با یاری خدا ، همت مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان روزی را شاهد خواهیم بود که با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ، جشن همدلی و شادی ملت ایران را برپا کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *