مسوول بازرسی سپاه قشم گفت: ۳۰ قرارگاه بسیج برای گسترش فعالیت‌های بسیج در محله های قشم راه اندازی شده است و آمادگی همکاری با همه نهادهای دولتی و انقلابی را دارد.
×
×

۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است

  • کد نوشته: 18021
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۳
  • ۰
  • مسوول بازرسی سپاه قشم گفت: ۳۰ قرارگاه بسیج برای گسترش فعالیت‌های بسیج در محله های قشم راه اندازی شده است و آمادگی همکاری با همه نهادهای دولتی و انقلابی را دارد.
    ۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است
  • تبلیغ هدفمند

    مسوول بازرسی سپاه قشم گفت: ۳۰ قرارگاه بسیج برای گسترش فعالیت‌های بسیج در محله های قشم راه اندازی شده است و آمادگی همکاری با همه نهادهای دولتی و انقلابی را دارد.

    سروان پاسدار محمد اوجی زاده افزود: این قرارگاه‌ها با اهداف محرومیت زدایی، آمادگی دفاعی و ایجاد امنیت، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، کنترل و آموزش فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

    وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور نیاز به کار و فعالیت بیشتری در فضای مجازی دارد و این امر در سپاه و بسیج با نگاهی ویژه پیگیری می‌شود.

    ۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است

    مسوول بازرسی سپاه قشم تصریح کرد: در این قرارگاه‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌ها شناسایی و جلسه تخصصی با این کارگروه‌ها برای تبدیل تهدیدها به فرصت در فضای مجازی برگزار می شود.

    وی اظهار کرد: به همت بسیج سپاه ناحیه قشم تلویزیون مجازی قشم راه اندازی شده است و می‌توان از این فرصت برای آموزش نوجوانان، جوانان و خانواده ها استفاده کرد.

    اوجی زاده بیان کرد: بسیج هنرمندان قشم در این تلویزیون فعالیت مستمر دارد و از طریق آن برنامه‌های مختلفی منتشر کرده است.

    وی در خصوص آسیب‌های فضای مجازی گفت: بسیج قشم آمادگی دارد تا با همکاری پلیس فتا برای تهیه فیلم‌های کوتاه آموزشی در حوزه فضای مجازی و راهکارهای تامین امنیت کاربر اقدام کند.

    مسوول بازرسی سپاه قشم  با بیان اینکه دشمنان انقلاب مشغول فعالیت هستند افزود: گردان های سایبری در فضای مجازی برای ایجاد موج علیه دشمنان و پاسخگویی به شبهات و دشمنی‌ها ایجاد شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *