×
×

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل
معافیت۵۶مددجوی اردبیلی ازخدمت سربازی

  • کد نوشته: 18059
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا حسین‌نژاد روز چهارشنبه با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات نظام وظیفه یکی از خدمات کمیته امداد برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است، افزود: تلاش می‌شود زمینه اشتغال این افراد بعد از مهارت آموزی فراهم شود تا کمک حال خانواده هایشان باشند.
    معافیت۵۶مددجوی اردبیلی ازخدمت سربازی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵۶ نفر از فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان امسال از خدمت سربازی معاف شدند.

    معافیت۵۶مددجوی اردبیلی ازخدمت سربازی

    معافیت۵۶مددجوی اردبیلی ازخدمت سربازی
    معافیت۵۶مددجوی اردبیلی ازخدمت سربازی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا حسین‌نژاد روز چهارشنبه  با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات نظام وظیفه یکی از خدمات کمیته امداد برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است، افزود: تلاش می‌شود زمینه اشتغال این افراد بعد از مهارت آموزی فراهم شود تا کمک حال خانواده هایشان باشند.

    وی با بیان اینکه برابر ماده ۴۴ قانون خدمت وظیفه عمومی، یکی از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد می‌تواند از معافیت سربازی بهره‌مند شود، اظهار کرد: نداشتن غیبت یکی از شرایط برخورداری از این مزایا است.

    او بیان کرد: پس از معافیت فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت از خدمت سربازی آنها به حوزه اشتغال و خودکفایی معرفی می‌شوند تا بعد از دیدن آموزش های لازم با مهارت‌آموزی وارد چرخه تولید و اشتغال شوند.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کاهش مدت خدمت و انتقال سربازان مددجو به نزدیک‌ترین مکان خدمتی محل سکونت خانواده از دیگر خدمات این نهاد است، اضافه کرد: تلاش می شود با ارائه خدمات گسترده به خانوارهای تحت حمایت مشکلات آنها به حداقل برسد.

    وی با اشاره به اینکه پس از بهره‌مندی فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت از معافیت خدمت سربازی و فراگیری آموزش‌های فنی و تخصصی، پرونده خانواده در کمیته امداد استان اردبیل بسته نمی‌شود، ادامه داد: این نهاد تا زمانی که این خانوارهای مددجو به خودکفایی کامل معیشتی و اقتصادی نرسند، حمایت می شوند.

    به گزارش ایرنا، بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *