×
×

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی
ایجاد۲هزارشغل توسط بانک توسعه تعاون خراسان شمالی

  • کد نوشته: 18070
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد ندری بیابانی اظهار داشت: در این مدت هزار و ۴۵۱ طرح اشتغالزا به اجرا درآمد که بیشترین طرح ها در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و داروسازی بوده است.
    ایجاد۲هزارشغل توسط بانک توسعه تعاون خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی گفت: با پرداخت ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در ۹ ماهه امسال برای ۲ هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شد.

    ایجاد۲هزارشغل توسط بانک توسعه تعاون خراسان شمالی

    ایجاد۲هزارشغل توسط بانک توسعه تعاون خراسان شمالی
    ایجاد۲هزارشغل توسط بانک توسعه تعاون خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد ندری بیابانی اظهار داشت: در این مدت هزار و ۴۵۱ طرح اشتغالزا به اجرا درآمد که بیشترین طرح ها در بخش کشاورزی،  صنعت، گردشگری و داروسازی بوده است.

    وی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای ایجاد اشتغال تمامی تسهیلات اختصاص یافته به بانک را در سرفصل جامعه عشایری و روستایی پرداخت کرده است.

    وی اظهار داشت: همچنین این بانک تسهیلات اختصاص یافته به مددجویان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و تعاونی خرد زنان را نیز به طور کامل پرداخت کرده است.

    مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی با بیان اینکه نسبت مصارف اعلامی بانک ۱۷۶ درصد بوده است، گفت: در سال جاری تنها اجرای پنج مورد از طرح های مورد حمایت این بانک برای ۱۸۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

    ندری بیابانی افزود: ۲ طرح در بخش حمایت از تولید کنندگان تولید ماسک با تولید ۸۰۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی دست با ظرفیت تولید ۱۷۰ تن در ماه راه اندازی شده که برای ۱۵ نفر ایجاد شغل کرده است.

    وی با بیان اینکه این بانک در تمام بخش های اقتصادی تسهیلات اشتغال پرداخت می کند، افزود: حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، عمران، خدمات بازرگانی از جمله این موارد است.

    مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی گفت: ۷۰ درصد تسهیلات این بانک با اولویت به تعاونی ها و مابقی به سایر بخش ها پرداخت می شود.

    در خراسان شمالی حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و مسکن وجود دارد.  

    ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در نواحی روستایی سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *