×
×

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان
تاثیرگذاری جشنواره عکس‌ نگاران درمعرفی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان

  • کد نوشته: 18098
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا حسین مسگرانی روز چهارشنبه در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی عکس ‌نگاران و ششمین سالانه و کارگاه ملی هنرهای گرافیکی رضوی اظهارداشت: به مناسب سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و مصادف شدن آن با سالگرد شهید حاج قاسم میرحسینی آیین شب‌های شعر و خاطره در سه منطقه سیستان و بلوچستان و پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع انسجام ملی برگزارخواهد شد.
    تاثیرگذاری جشنواره عکس‌ نگاران درمعرفی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان
  • تبلیغ هدفمند

     مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در خصوص جزئیات این خبر گفت: برگزاری جشنواره ملی عکس ‌نگاران در معرفی بخش‌های طبیعت، ظرفیت‌های گردشگری، محیط زیست، سبک زندگی، آداب فرهنگی و زیستی و سایر ظرفیت‌های موجود در استان بسیار تاثیرگذار است.

    تاثیرگذاری جشنواره عکس‌ نگاران درمعرفی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا  حسین مسگرانی روز چهارشنبه در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی عکس ‌نگاران و ششمین سالانه و کارگاه ملی هنرهای گرافیکی رضوی اظهارداشت: به مناسب سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و مصادف شدن آن با سالگرد شهید حاج قاسم میرحسینی آیین شب‌های شعر و خاطره در سه منطقه سیستان و بلوچستان و پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع انسجام ملی برگزارخواهد شد.

    وی افزود: سومین دوره جشنواره ملی عکس ‌نگاران از چهارم دی آغاز می شود که فراخوان آن در فضای مجازی منتشر و از پوستر این جشنواره نیز امروز رونمایی می‌شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری جشنواره ملی عکس‌ نگاران در استان توجه به ظرفیت‌های خوب استان و استفاده ویژه از آن‌هاست.

    وی بیان کرد: فراخوان ششمین سالانه و کارگاه‌های ملی هنری گرافیک رضوی از سری برنامه‌های هجدمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) منتشر و امروز از پوسترآن نیز رونمایی می‌شود.

    مسگرانی افزود: این رویداد ۱۰ بهمن در فضای مجازی آغاز و مراسم اختتامیه در اواخر همان ماه در صورت شرایط مساعد جامعه از جهت ویروس کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

    عباس باقری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر آیین شب‌های شعر و خاطره نیز در این نشست گفت: به جهت اقتضائات، ویژگی‌ها و نوع نگاه و توجه مضاعفی که سرلشکر شهید قاسم سلیمانی به مناطق مرزی و محروم داشت سه شب شعر در تاریخ های ۷ دی (منطقه سیب و سوران) ،۱۰ دی (هیرمند) و ۱۴ دی( زاهدان) برگزار خواهد شد.

    مهدی نجار پیشه دبیر جشنواره ملی عکس‌ نگاران نیز گفت:  جشنواره ملی عکس با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های سیستان و بلوچستان و همچنین ایجاد شور و نشاط، همبستگی و وحدت، استفاده از خلاقیت و نگاه نو، میدان دادن، فعال کردن در جهت مثبت و زایش اندیشه نو در بین جوانان هنرمند و دلبسته به هنر و استفاده از موقعیت خاص جغرافیایی، فرهنگ و تمدن غنی، بافت بومی و جاذبه‌های طبیعی  استان در بین عکاسان جوان که هر کدام چندین جایزه ملی و بین المللی داشته اند برگزار خواهد شد.

    وی افزود: در ۲ دوره قبلی، این جشنواره به صورت اردویی و حضوری برگزارشده که با توجه به وضعیت ویروس کرونا در جهان و کشور سومین دوره این جشنواره غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

    پس از این نشست خبری پوستر سومین جشنواره عکس نگاران و ششمین سالانه و کارگاه ملی هنرهای گرافیکی رضوی توسط مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره ملی عکس نگاران رونمایی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *