×
×

صعودکیمیای اسفراین به لیگ برترفوتسال بانوان

  • کد نوشته: 18113
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای کارگر اسفراین برگزار شد، تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین، به عنوان نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک فوتسال، توانست در مسابقه ای که برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر برگزار می شود مهمان خود را گلباران کرده و با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.
    صعودکیمیای اسفراین به لیگ برترفوتسال بانوان
  • تبلیغ هدفمند

    تیم فوتسال کیمیای اسفراین با پیروزی پرگل ۹ بر یک برابر نماینده اراک، در قالب دیدار نهایی لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد.

    صعودکیمیای اسفراین به لیگ برترفوتسال بانوان

    صعودکیمیای اسفراین به لیگ برترفوتسال بانوان
    صعودکیمیای اسفراین به لیگ برترفوتسال بانوان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای کارگر اسفراین برگزار شد، تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین، به عنوان نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک فوتسال، توانست در مسابقه ای که برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر برگزار می شود مهمان خود را گلباران کرده و با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.


    تیم کیمیای اسفراین تمامی بازی های پیش از این خود را نیز بُرده بود و با تفاضل گل بیشتر نسبت به رقبا، در صدر جدول مسابقات لیگ دسته فوتسال بانوان قرار داشت.

    نماینده فوتسال بانوان خراسان شمالی تیم اراک را در دیدار رفت نیز با نتیجه ۱۲ بر یک شکست داده بود.

    به گزارش ایرنا از هشت تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، ۴ تیم در این مرحله رقابت کردند که ۲ تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کرده و ۲ تیم نیز با برگزاری یک بازی پلی آف به سهمیه لیگ برتر خواهند رسید.
    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *