×
×

استاندار گلستان،
استاندارگلستان درموردبارش برف ویخبندان هشدارداد

  • کد نوشته: 18120
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی و با آغاز فعالیت سامانه سرد از فردا شب دمای استان به طور محسوسی کاهش یافته و بارش ها در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای به صورت برف و باران شدت خواهد گرفت.
    استاندارگلستان درموردبارش برف ویخبندان هشدارداد
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار گلستان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان نسبت به بارش برف، کولاک و وقوع یخبندان این استان از اواخر وقت پنجشنبه هشدار داد.

    استاندارگلستان درموردبارش برف ویخبندان هشدارداد

    استاندارگلستان درموردبارش برف ویخبندان هشدارداد
    استاندارگلستان درموردبارش برف ویخبندان هشدارداد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی و با آغاز فعالیت سامانه سرد از فردا شب دمای استان به طور محسوسی کاهش یافته و بارش ها در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای به صورت برف و باران شدت خواهد گرفت.

    وی ضمن اعلام آماده‌باش و هشدار به دستگاه‌های اجرایی ستاد مدیریت بحران گلستان از مردم خواست علاوه بر پرهیز از تردد در مناطق کوهستانی و برف‌گیر، صرفه جویی در مصرف گاز را مورد توجه جدی قرار دهند.

    وی به دستگاه های اجرایی گلستان دستور داد امکانات در اختیار خود و پیمانکاران را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار کنند تا در زمان وقوع بحران از آنها استفاده شود.

    بر اساس پیش بینی هواشناسی طی پنج شنبه و جمعه دمای گلستان بین ۶ تا هشت درجه کاهش خواهد یافت و بارش برف در مناطق کوهستانی به حدود ۵۰ سانتی متر خواهد رسید.

    در همین پیوند رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: از فردا پنجشنبه سامانه سرد سیبری به تدریج وارد استان شده و تا شنبه به فعالیت ادامه خواهد داد.

    به گفته محمود محمدقلی پور وزش باد شدید، مه‌گرفتگی، کاهش دید و احتمال آبگرفتگی معابر از دیگر نتایج فعالیت این سامانه سرد بارشی در گلستان است.

    همچنین محمد حمیدی فرماندار گرگان در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: برای مقابله با سرما و یخبندان پیش‌رو ۶۵٠ تن ماسه و نمک تهیه و در انبارهای مخصوص دپو شده و همچنین ماشین های سنگین نمک پاش و برف روب آماده امدادرسانی در جاده های یخ زده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *