×
×

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز
حالت آماده باش دستگاه های اجرایی البرز

  • کد نوشته: 18214
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد رضا فلاح نژاد اظهار داشت: با توجه به بارش برف ، باران و وزش باد همراه با آذرخش ، دستگاه های امدادی و اجرایی استان برای پیشگیری از حوادث احتمالی در آماده باش هستند.
    حالت آماده باش دستگاه های اجرایی البرز
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در خصوص جزئیات این خبر گفت : با ورودی سامانه بارشی سرد به این استان با هدف مقابله با حوادث طبیعی اعضای ستاد مدیریت بحران به حالت آماده باش درآمدند.

    حالت آماده باش دستگاه های اجرایی البرز

    حالت آماده باش دستگاه های اجرایی البرز
    حالت آماده باش دستگاه های اجرایی البرز

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد رضا فلاح نژاد اظهار داشت: با توجه به بارش برف ، باران و وزش باد همراه با آذرخش ، دستگاه های امدادی و اجرایی استان برای پیشگیری از حوادث احتمالی در آماده باش هستند.

    وی  ادامه داد:  طبق پیش بینی هواشناسی سامانه سرد بارشی امشب و فردا در استان البرز فعال بوده که با یخبندان و کاهش شدید دما همراه است.

    فلاح نژاد خاطرنشان کرد که  طبق اعلام اداره کل هواشناسی البرز دمای هوای این استان  از فردا جمعه بین پنج تا ۱۰ درجه سردتر می شود.

    وی گفت : بیشترین میزان بارندگی ها و اثرات کاهش دما در دشت البرز مرکزی به ویژه مناطق جنوب و جنوب غرب استان شامل مناطق اشتهارد ، نظرآباد ، کرج و هشتگرد خواهد بود.

    وی  بیان داشت که  با توجه به اثر قابل ملاحظه دما، بارش برف ، اختلال در تردد جاده ای و معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده ها و معابر شهری، آبگرفتگی معابر شهری، احتمال وارد شدن خسارت  بر سازه های موقت،  شکستن شاخه و سقوط درختان، کاهش میدان دید، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، ریزش سنگ و رانش کوه  دور از انتظار نیست.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: اتخاذ تمهیدات لازم گرمایشی توسط کشاورزان، دامداران و تولید کنندگان برای جلوگیری از یخ زدگی و تلف شدن دام و طیور با توجه به فعال شدن سامانه بارشی سرد از جمله اقداماتی است که باید دراین زمینه مدنظر قرار گیرد.

    وی ، خودداری از تردد و سفرهای غیر ضروری به ویژه در جاده های کوهستانی و دامنه های پرشیب را به دلیل احتمال ریزش سنگ ضروری دانست.

    فلاح نژاد گفت: پیش بینی مکان های امن برای  اسکان موقت (تا رفع شرایط اضطراری)، حفظ آمادگی مراکز درمانی و پایگاههای امدادی، حفظ آمادگی شرکت های خدماتی مانند آبفا ، برق، گاز، تلفن همراه و ثابت،آب منطقه ای ، حضور شهرداران در محل کار و حفظ آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرداری ها نیز ضروری است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *