×
×

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال جوانان درمشهد

  • کد نوشته: 18226
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین مربی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ کشور گفت: در این مرحله ۱۸ بازیکن از استانهای خراسان رضوی و شمالی حضور داشتند.
    برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال جوانان درمشهد
  • تبلیغ هدفمند

    مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال جوانان شرق کشور برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ به مدت ۲ روز در مشهد برگزار شد.

    برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال جوانان درمشهد

    برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال جوانان درمشهد
    برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال جوانان درمشهد

    به گزارش بازار کسب کار انلاین مربی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ کشور گفت: در این مرحله ۱۸ بازیکن از استانهای خراسان رضوی و شمالی حضور داشتند.

    داریوش شجاع افزود: در این اردو  که دیروز و امروز برگزار شد تمرینات استقامتی، سرعتی و تست‌های بدنی مورد نظر در چهار جلسه انجام شد.

    او اضافه کرد: در مرحله نخست که بهمن پارسال برگزار شد ۴۰ بسکتبالیست از استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان دعوت و از میان آنها تعدادی انتخاب شدند و در این اردو  هم ۱۰ نفر برای مرحله بعدی انتخاب شدند.

    وی ادامه داد: با توجه به فاصله استانها آنها به هشت منطقه تقسیم شدند و اردوهای موردنظر با شرکت بسکتبالیست‌های استانهای همجوار برگزار شد.

    مربی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ کشور گفت: در مرحله نخست در مجموع ۴۰۰ نفر برای انتخاب بازیکنان تیم ملی جوانان در کل کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند و مرحله به مرحله افراد مورد نظر غربالگری شدند و در دور بعدی انتخاب بازیکنان تیم ملی، مربیان با حضور در استانهای شمالی، دیگر بازیکنان را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

    شجاع افزود: از این بازیکنان تا پایان امسال، ۴۸ نفر انتخاب خواهند شد و در اردوهای آمادگی حضور خواهند یافت. هم اینک بازیکنان دعوت شده در رده سنی نوجوانان هستند که تا ۲۰۲۴ در مسابقات مختلف شرکت می کنند و  چهار سال دیگر تیمی قوی در رده سنی جوانان در اختیار خواهیم داشت.

    وی با بیان این که این اردو به میزبانی هیات بسکتبال خراسان رضوی برگزار شد ادامه داد: در این اردو همچنین حمید خلیلی دیگر مربی تیم و محمود امین الهی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ کشور نیز حضور داشتند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *