×
×

آغازعملیات اجرایی ساخت کارخانه کودشیمیایی ارزوییه

  • کد نوشته: 18245
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار کرمان در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه کود شیمیایی در ارزوییه گفت: اجرای ساخت این کارخانه با سرمایه گذاری ۱۵ میلیون یورو تا یک ماه آینده توسط سرمایه گذار طرح آغاز می شود و انتظار می رود تا یک سال آینده به طور کامل راه اندازی شود.
    آغازعملیات اجرایی ساخت کارخانه کودشیمیایی ارزوییه
  • تبلیغ هدفمند

    عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کود شیمایی اوره – فسفات شهرستان ارزوییه روز (پنجشنبه)با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

    آغازعملیات اجرایی ساخت کارخانه کودشیمیایی ارزوییه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار کرمان در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه کود شیمیایی در ارزوییه گفت: اجرای ساخت این کارخانه با سرمایه گذاری ۱۵ میلیون یورو تا یک ماه آینده توسط سرمایه گذار طرح آغاز می شود و انتظار می رود تا یک سال آینده به طور کامل راه اندازی شود.

    علی زینی وند افزود: با راه اندازی این واحد تولید کود، برای ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود و این طرح سازگازی کامل با محیط زیست دارد.

    همچنین طرح آبیاری تحت فشار ۲۵۰ هکتاری بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال در قادرآباد شهرستان ارزوییه نیز توسط استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

    زینی وند در جریان سفر خود به ارزوییه از گلخانه ۲۰ هکتاری هیدروپونیک سبزی و صیفی مجتمع کشاورزی ابراهیم آباد با اشتغالزایی ۲۳۰ نفر بازدید کرد.

    استاندار کرمان در ابتدای ورود به شهرستان ارزوییه با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

    استاندار کرمان امروز پنجشنبه برای افتتاح و بازدید از طرح های عمرانی و خدماتی به شهرستان های ارزوییه، بافت و رابر سفر کرده است.

    شهرستان ارزوییه در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *