×
×

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی
عدم توجه به جلو۱۷مصدوم بجاگذاشت

  • کد نوشته: 18291
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر تقی دولت آبادی در خصوص وضعیت حال مصدومان این سانحه اظهار داشت: در حال حاضر 14 نفر از مصدومین به مراکز درمانی بجنورد، مانه و سملقان انتقال داده شده اند و 3 نفر دیگر نیز در محل مورد درمان قرار گرفتند.
    عدم توجه به جلو۱۷مصدوم بجاگذاشت
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبر گفت: حال ۳ نفر از سرنشینان اتوبوس دچار سانحه در محور بجنورد جنگل گلستان وخیم است این در صورتی است ۱۷ نفر از مسافرین این حادثه مصدوم شدند.

    عدم توجه به جلو۱۷مصدوم بجاگذاشت

    عدم توجه به جلو۱۷مصدوم بجاگذاشت
    عدم توجه به جلو۱۷مصدوم بجاگذاشت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر تقی دولت آبادی در خصوص وضعیت حال مصدومان این سانحه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ نفر از مصدومین به مراکز درمانی بجنورد، مانه و سملقان انتقال داده شده اند و ۳ نفر دیگر نیز در محل مورد درمان قرار گرفتند.

    وی با اشاره به وضعیت حال مسافرین اتوبوس واژگون شده گفت: شرایط جسمانی سه نفر از مصدومان مطلوب نبوده و در شرایط بحرانی به سر می برند.

    وی در ادامه عامل این واژگونی را برخورد خودرو پاترول و اتوبوس دانست که متاسفانه منجر به واژگونی اتوبوس در محور بجنورد- جنگل گلستان شده است.

    ابوالفضل محبان ساعت وقوع این حادثه رانندگی را پنج و ۴۳ دقیقه امروز دانست و گفت محل وقوع آن در ۱۸ کیلومتری محور آشخانه به جنگل گلستان در محدوده روستای زمان صوفی رخ داده است.

    وی در خصوص تعداد سرنشینیان گرفتار شده در اتوبوس افزود: در مجموع ۱۸ نفر سرنشین مسافر این اتوبوس بوده اند که چهار نفر از آنان با استفاده از ست نجات هیدرولیک نیروهای هلال احمر رهاسازی شده و ۶ نفر دیگر نیز توسط عوامل جمعیت هلال احمر به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.


    رییس پلیس راه خراسان شمالی هم در خصوص عامل حادثه گفت: حادثه مذکور به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس رخ داده است.
    سرهنگ علیرضا حسین زاده در این ارتباط اظهار داشت: یک نفر از مصدومان این حادثه مربوط به سرنشینان پاترول بوده و مابقی نیز از سرنشینان اتوبوس می باشند.

    نویسنده: فاطمه محمدخانی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *