×
×

بخشدار سرحد شیروان
همچنان راه‌های روستایی بخش سرحدشیروان بسته است

  • کد نوشته: 18345
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی قویدل اظهار داشت: تنها در گردنه شیخ حسن این شهرستان راه ۱۷روستا بسته شده و در گردنه بیگ و توکور یخبندان شدید است که هیچ ترددی انجام نمی شود.
    همچنان راه‌های روستایی بخش سرحدشیروان بسته است
  • تبلیغ هدفمند

    بخشدار سرحد شیروان در خصوص جزئیات این خبر گفت: ادامه بارش برف و کولاک شدید که از عصر روز جمعه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، موجب بسته ماندن بیشتر راه‌های روستایی این بخش کوهستانی در خراسان شمالی شده است.

    همچنان راه‌های روستایی بخش سرحدشیروان بسته است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی قویدل اظهار داشت: تنها در گردنه شیخ حسن این شهرستان راه  ۱۷روستا بسته شده و در گردنه بیگ و توکور یخبندان شدید است که هیچ  ترددی انجام نمی شود.

    وی گفت: ارتفاع برف در این منطقه به ۱۵ سانتی متر رسیده و با اعلام وضعیت موجود به راهداری و حضور کارکنان در منطقه همچنان راه های روستایی و محورهای مزبور  بسته است.

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان هم گفت: به علت کولاک شدید اینک همکاران مشغول بازگشایی راه زیدر-سرانی در بخش قوشخانه و مسیر شیخ حسن بخش سرحد به سمت لوجلی هستند.

    حمید جوان اظهار داشت: تردد در محورهای اصلی باز است ولی در سایر محورها فقط با زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی امکان پذیر است که شن ریزی و برفروبی توسط همکاران از عصر دیروز تاکنون در دست انجام است.

    وی گفت: از عصر دیروز تاکنون ۵۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی این شهرستان در چند مرحله برفروبی شده ولی به دلیل بارش مدام برف همچنان تعدادی از مسیرها بسته است.

    جوان با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ تن شن و نمک  برای بازگشایی راه های روستایی استفاده شده است، گفت: ۱۷ دستگاه ماشین آلات با ۳۰ نفر نیروی راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی هستند.

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: رانندگانی که قصد تردد محورهای کوهستانی را دارند ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی، زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

    هواشناسی خراسان شمالی روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران و کولاک برف در مناطق کوهستانی این استان تا روز یکشنبه خبر داده بود.

    براساس این اطلاعیه دمای هوا هم در برخی مناطق استان در این بازه زمانی به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

    شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *