×
×

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران
افزایش قربانی های توچال؛ادامه جستجوبا۱۰۰امدادگر

  • کد نوشته: 18432
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی بیان داشت: از ظهر دیروز بدلیل برف و کولاک شدیدی که در ارتفاعات شمال تهران رخ داد، تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات آهار، شیرپلا، کلکچال و دارآباد دچار حادثه شدند.
    افزایش قربانی های توچال؛ادامه جستجوبا۱۰۰امدادگر
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که ۱۰۰ امدادگر هلال احمر به دنبال ۲ مفقودی احتمالی در حوادث شمال تهران (شمیرانات) هستند، گفت: تا این لحظه پیکر ۹ نفر توسط عوامل این جمعیت و کوهنوردان پیدا شده است.

    افزایش قربانی های توچال؛ادامه جستجوبا۱۰۰امدادگر

    افزایش قربانی های توچال؛ادامه جستجوبا۱۰۰امدادگر
    افزایش قربانی های توچال؛ادامه جستجوبا۱۰۰امدادگر

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی بیان داشت: از ظهر دیروز بدلیل برف و کولاک شدیدی که در ارتفاعات شمال تهران رخ داد، تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات آهار، شیرپلا، کلکچال و دارآباد دچار حادثه شدند.

    وی افزود: بلافاصله هماهنگی لازم جهت اعزام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران به محل مفقود شدن کوهنوردان صورت پذیرفت.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران به امداد رسانی روز گذشته اشاره و تصریح کرد: امدادگران حاضر در منطقه به ۵ مصدوم نیز امداد رسانی کردند و یک مورد نیز تحویل عوامل اورژانس شد که به مرکز درمانی اعزام شدند.

    فتحی گفت: از صبح روز شنبه نیز بالغ بر ۱۰۰ نیروی عملیاتی نیز در قالب ۲۰ تیم جستجو و نجات، عملیات در نقاط مختلف را برای یافتن مفقودین احتمالی آغاز کردند.

    وی با اشاره به اینکه از یک بالگرد با ۹ سورتی پرواز توسط تیم امداد هوایی انجام شده است، بیان کرد: بر اساس گزارش ها تاکنون ۱۴ نفر از کوهنوردان در امدادرسانی های عوامل این جمعیت نجات یافته اند که ۲ نفر نیز بر اساس اطلاعات دریافتی از خانواده های کوهنوردان مفقود هستند که تاکنون پیکر بی جان ۹ نفر نیز که بیشتر در منطقه کلکچال بوده اند پیدا شده و تحویل عوامل انتظامی شده اند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: عملیات امداد و نجات با توجه به سرمای هوا و تاریکی هوا بصورت موقتی تا صبح روز یکشنبه متوقف شده است و خانواده هایی که از اعضای خود بی اطلاع هستند نیز درخواست می شود با شماره ۱۱۲ هلال احمر استان تهران تماس بگیرند تا برای پیگیری وضعیت شان اقدام لازم صورت گیرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *