×
×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مشارکت پزشک داوطلب گلستانی
ساخت خانه های نیازمندان بامشارکت ۲۰۰ میلیونی پزشک داوطلب گلستانی

  • کد نوشته: 18587
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد میقانی اظهار کرد: دکتر تقی امیریانی پزشک داوطلب هلال احمر فوق تخصص گوارش و کبد در دیداری که با وی به مناسبت روز جهانی داوطلب انجام شد؛ پس از باخبر شدن از اقدامات هلال احمر استان در تأمین مسکن نیازمندان و کلنگ زنی چند قطعه زمین در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب ۳، برای مشارکت در ساخت خانه های اعلام آمادگی کرد.
    ساخت خانه های نیازمندان بامشارکت ۲۰۰ میلیونی پزشک داوطلب گلستانی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مشارکت پزشک داوطلب گلستانی در ساخت ۴ خانه برای نیازمندان خبر داد.

    ساخت خانه های نیازمندان بامشارکت ۲۰۰ میلیونی پزشک داوطلب گلستانی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد میقانی اظهار کرد: دکتر تقی امیریانی پزشک داوطلب هلال احمر فوق تخصص گوارش و کبد در دیداری که با وی به مناسبت روز جهانی داوطلب انجام شد؛ پس از باخبر شدن از اقدامات هلال احمر استان در تأمین مسکن نیازمندان و کلنگ زنی چند قطعه زمین در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب ۳، برای مشارکت در ساخت خانه های اعلام آمادگی کرد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: دکتر امیریانی در این راستا مبلغ ۲۰۰ میلون ریال جهت مشارکت در ساخت ۴ خانه برای نیازمندان شهرستان نیمروز اهدا کرد.

    وی خدمات ارزنده ای در حوزه درمان و خدمت رسانی به بیماران در مناطق محروم در قالب کاروان های سلامت هلال احمر به ویژه در طرح های نذر آب ارائه داده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *