رییس دفتر امام جمعه مرند از برگزاری همایش مجازی مکتب سلیمانی در این شهرستان همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
×
×

برگزاری همایش مجازی مکتب سلیمانی در مرند

  • کد نوشته: 18645
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • ۰
  • رییس دفتر امام جمعه مرند از برگزاری همایش مجازی مکتب سلیمانی در این شهرستان همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
    برگزاری همایش مجازی مکتب سلیمانی در مرند
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دفتر امام جمعه مرند از برگزاری همایش مجازی مکتب سلیمانی در این شهرستان همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

    حجت الاسلام حبیب کریمی اظهار کرد: با توجه به وجود شرایط کرونایی در شهرستان، برگزاری مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تبیین آن و بصیرت افزایی در بستر فضای مجازی صورت می گیرد.

    وی افزود: همایش مجازی مکتب سلیمانی با همکاری نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، سپاه، حوزه علمیه، ستاد برگزاری نماز جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات دیگر از امروز دوشنبه ۸ دی آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۱۴ دی تداوم دارد.

    برگزاری همایش مجازی مکتب سلیمانی در مرند

    رییس دفتر امام جمعه مرند گفت: سعی شده است در برگزاری این همایش، ابعاد شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی از جمله عبد صالح بودن ایشان، جهاد در مقاومت، استکبارستیزی و الگوی وحدت ملی بودن سردار دلها تبیین شود.

    وی خاطرنشان کرد: همایش مجازی مکتب سلیمانی، محتوا محور و به صورت تعاملی بوده و پویش یک کار خیر به یاد سردار شهید سلیمانی، مداحی با موضوع شهادت سردار سلیمانی، رادیو مقاومت، شعر و نقاشی و پوستر و موارد دیگر از جمله برنامه هایی است که توسط نهادهای مختلف در این ایام برگزار خواهد شد.

    حجت الاسلام کریمی یادآوری کرد: جشنواره سردار آسمانی دومین برنامه محوری شهرستان است که با محوریت و مسوولیت سپاه ناحیه مرند در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند نیز گفت: برگزاری جشنواره سردار آسمانی توسط سپاه ناحیه مرند در بستر فضای مجازی در محورهای مختلف از جمله داستان نویسی، عکس، گرافیک، پوستر و دل نوشته با مضامین مختلف با محوریت وصایای سردار سلیمانی انجام می شود.

    سعید سلطانپور افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در مرند و روستاهای شهرستان، برنامه های ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهند نمود.

    وی خاطرنشان کرد: سعی ما این است با برگزاری این برنامه ها، در راستای معرفی و شناساندن مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی عمل کرده و موجب ایجاد آثار مثبت در جامعه شویم.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *