×
×

اساتید دانشگاه‌های ارومیه
فرمانده نماداخلاق وزندگی شرافتمندانه برای نسل جوان است

  • کد نوشته: 18713
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مصطفی فروزان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سردار سلیمانی فراتر از ادیان و مذاهب و اسطوره و شمایلی برای کرامت مقام انسانی بود، افزود: نقش این سردار شهید در این برهه حساس وحدت، نزدیکی و تقرب انسان‌ها، ادیان، مذاهب و گروه های مختلف اجتماعی بود بنابراین هرجا سخن ‌از خدا و بندگان صالح اوست، نام حاج‌قاسم سلیمانی خواهد درخشید.
    فرمانده نماداخلاق وزندگی شرافتمندانه برای نسل جوان است
  • تبلیغ هدفمند

    اساتید دانشگاه‌های ارومیه گفت: سردار سلیمانی نماد اخلاق و زندگی شرافتمندانه برای نسل جوان بوده و همواره الگویی برای جوانان و نوجوانان به شمار رفته است.

    فرمانده نماداخلاق وزندگی شرافتمندانه برای نسل جوان است

    فرمانده نماداخلاق وزندگی شرافتمندانه برای نسل جوان است
    فرمانده نماداخلاق وزندگی شرافتمندانه برای نسل جوان است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مصطفی فروزان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سردار سلیمانی فراتر از ادیان و مذاهب و اسطوره و شمایلی برای کرامت مقام انسانی بود، افزود: نقش این سردار شهید در این برهه حساس وحدت، نزدیکی و تقرب انسان‌ها، ادیان، مذاهب و گروه های مختلف اجتماعی بود بنابراین هرجا سخن ‌از خدا و بندگان صالح اوست، نام حاج‌قاسم سلیمانی خواهد درخشید.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه مبنای گفتار، رفتار و کردار حاج قاسم سلیمانی مزین به صفاتی نظیر صداقت، رشادت و بسط مکارم اخلاقی و نجات انسان از قیودی نظیر ظلم، استبداد و استعمار بود، جایگاه ایشان نه تنها در جهان اسلام که در ذهن و وجدان کسانی که کمتر شناختی هم از ایشان داشتند، بسیار والامرتبه و ممتاز بود.

    استاد دانشگاه های ارومیه اظهار داشت: شهادت ایشان نیز یک حرکت تروریستی توسط یک گروه تکفیری و یا افراطی نبود بلکه توسط دولتی انجام گرفت که ادعای شعارهای نوین در عرصه حقوق بشر، آزادی و مبارزه با تروریسم داشت؛ شهادت مظلومانه حاج قاسم ستون های این خانه پوشالی را ویران کرد و به وجدان های آگاه فهماند در پس این شعارهای لوکس چیزی جز توحش و بربریت مدرن وجود ندارد.

    فروزان، به‌ نقش سردار سلیمانی در استمرار پیروزی های جبهه مقاومت ‌اشاره کرد و گفت: بنا به وصیت شهید سلیمانی روی سنگ قبر ایشان نوشته شده «سرباز قاسم سلیمانی» او به معنای تام و تمام خود را سرباز ایران و اسلام و نیز پاسدار مقام انسانیت به عنوان اشرف مخلوقات می دانست.

    به‌گزارش ایرنا ، سردار سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال گذشته به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت طی حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *