×
×

استاندار گیلان
اعلام آمادگی بانکهانسبت به پرداخت۳هزارمیلیاردتومان تسهیلات تولید

  • کد نوشته: 18891
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ارسلان زارع غروب چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دیدارهای خود با شماری از مدیران عامل بانک های کشور گفت: بر این اساس هیچ واحدی در استان نخواهد بود که درخواست دریافت تسهیلات برای توسعه تولید، خدمات و اشتغال داشته باشد و در این زمینه با محدودیت مواجه گردد.
    اعلام آمادگی بانکهانسبت به پرداخت۳هزارمیلیاردتومان تسهیلات تولید
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گیلان از اعلام آمادگی سه بانک برای پرداخت هر کدام یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی، اقتصادی و خدماتی استان خبر داد.

    اعلام آمادگی بانکهانسبت به پرداخت۳هزارمیلیاردتومان تسهیلات تولید

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ارسلان زارع غروب چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دیدارهای خود با شماری از مدیران عامل بانک های کشور گفت: بر این اساس هیچ واحدی در استان نخواهد بود که درخواست دریافت تسهیلات برای توسعه تولید، خدمات و اشتغال داشته باشد و در این زمینه با محدودیت مواجه گردد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ؛ وی با بیان اینکه این کارگروه به لحاظ بهره مندی از اختیارات در تحقق شعار جهش تولید جایگاه اثرگذاری دارد، بر لزوم استفاده از حداکثر ظرفیت آن تأکید و بیان کرد: برای تحقق این هدف؛ باید همه دستگاه های اجرایی، بانک‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی؛ هماهنگی، انسجام و همکاری شایسته ای داشته باشند.

    وی ادامه داد: باید از ظرفیت های کارگروه نه فقط در استان بلکه در شهرستان ها نیز استفاده شده و فرمانداران با همکاری همه مدیران ذیربط استانی و شهرستانی مشکلات را برطرف کنند و درخواست همه واحدها حتی آنهایی که در یک روستا واقع هستند و در مقیاس کوچک نیز فعالیت می کنند، مورد رسیدگی قرار گیرد.

    استاندار با اشاره به رتبه پنجم گیلان به لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب با اعطای بیش از ۳۷۷ میلیارد تومان از ابتدای سالجاری تا کنون یادآور شد: سال گذشته همه سهمیه مشخص شده گیلان و حتی افزون تر جذب و پرداخت شد و انتظار است امسال هم این مهم محقق شود.

    وی به مدیران بانک ها تأکید کرد که بدنه کارشناسی خود را فعال‌تر کرده و با کارآفرینان، کارخانه‌داران و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی، تعاملی مثبت و مناسب داشته باشند.

    زارع افزود: با توجه به امضای تفاهم نامه جهش تولید در بانک ها انتظار است پرداخت تسهیلات یارانه دار موضوع این تفاهم نامه در اولویت قرار گیرد.

    وی تقویت زیرساخت‌های شهرک های صنعتی و رسیدگی میدانی به مشکلات واحدهای مستقر در این شهرک ها از طریق فعالیت بیشتر کلینیک عارضه‌یابی واحدهای صنعتی را نیز موضوعی با اهمیت خواند.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برودت هوا و تنگناهای بوجودآمده در خصوص گاز مصرفی واحدهای تولیدی بر لزوم برنامه ریزی از سوی شرکت گاز استان برای مدیریت مصرف واحدها و نیز هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه، تأکید کرد.

     وی افزود : با در نظر داشتن اهمیت تولیدات این واحدها بویژه واحدهای تأمین کننده کالاهای اساسی، سطح بندی صورت گیرد و تأکید بر آن است واحدهای تولیدی و صنعتی به یکباره با قطعی گاز مواجه نشوند، بلکه اطلاع رسانی و هماهنگی شود، ضمن آنکه آنها ملزم به بسترسازی برای استفاده از سوخت جایگزین در چنین شرایطی هستند.

    استاندار گیلان مصرف بهینه گاز در بخش خانگی را نیز مهم دانست و بر ضرورت همکاری همه استانی ها تأکید کرد.  

    در این جلسه گزارش دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، عملکرد بانک های تجارت و سپه در خصوص تسهیلات پرداختی را بسیار خوب اعلام کرد و مشکلات چهار واحد تولیدی و صنعتی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *