×
×

امام جمعه اهل سنت
زنده وپویابودن اندیشه های شهیدقاسم سلیمانی دردل مردم

  • کد نوشته: 18899
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین آخوند مدد هوشمند روز چهارشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور روحانیان، نیروهای مرزبانی و مردم شهر اینچه برون برگزار شد، از سردار شهید سلیمانی به عنوان منادی وحدت در جهان اسلام نام برد و گفت که خدمت صادقانه حاج قاسم به‌دور از نگاه قومیتی و سلایق فردی، نقش مهمی در تحکیم وحدت امت اسلامی داشت.
    زنده وپویابودن اندیشه های شهیدقاسم سلیمانی دردل مردم
  • تبلیغ هدفمند

     امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون شهرستان گنبدکاووس معتقد است که اگرچه دشمن جسم حاج قاسم را از ما گرفت اما اندیشه، تفکر و مکتب این شهید همچنان زنده و پویا است و به عنوان میراث ارزشمند برای آیندگان باقی خواهد ماند.

    زنده وپویابودن اندیشه های شهیدقاسم سلیمانی دردل مردم

    زنده وپویابودن اندیشه های شهیدقاسم سلیمانی دردل مردم
    زنده وپویابودن اندیشه های شهیدقاسم سلیمانی دردل مردم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین آخوند مدد هوشمند روز چهارشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور روحانیان، نیروهای مرزبانی و مردم شهر اینچه برون برگزار شد، از سردار شهید سلیمانی به عنوان منادی وحدت در جهان اسلام نام برد و گفت که خدمت صادقانه حاج قاسم به‌دور از نگاه قومیتی و سلایق فردی، نقش مهمی در تحکیم وحدت امت اسلامی داشت.

    وی افزود: تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و پیروزی بر آنها، اتحاد و همدلی بین اقشار مختلف مردم است که مقام معظم رهبری و نیز سردار حاج قاسم سلیمانی بر آن تاکید داشتند.

    وی، خلوص در عمل، صداقت و تواضع در رفتار را از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی برشمرد و افزود: داشتن این ویژگی‌ها سبب شد تا خداوند محبت این شهید را در قلب همه انسان‌های آزاده و مظلوم جهان قرار دهد.

    امام جمعه اهل سنت اینچه برون در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن ترور سرگرد نبی‌الله خطیری توسط اراذل و اوباش منطقه، خواستار اشد مجازات برای عاملان شد.

    خطیری فرمانده گروهان مرزی کُرند چهارم دی‌ماه جاری و هنگام انجام ماموریت برخورد با اراذل و اوباش، با اصابت چاقو به قلب، جان خود را فدای امنیت عمومی کرد.

    معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید استان گلستان، گفت: تحکیم وحدت همواره اولویت نخست سردار شهید قاسم سلیمانی در طول سال‌ها خدمت برای دفاع از عزت اسلام و مظلومان جهان بوده است.

    یاسر مقسم افزود: دشمنان در طول انقلاب اسلامی به ویژه یک سال اخیر با دسیسه‌های مختلف عزیزانی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده را از ملت ایران گرفتند اما هیچگاه نمی توانند مانع جوانان ایرانی برای ادامه دادن راه آنان شوند.  

    سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سال ۹۸ در شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور و به شهادت رسید.

    شهر مرزی اینچه برون همجوار با کشور ترکمنستان با حدود سه هزار نفر جمعیت که همگی اهل سنت و ترکمن هستند، در شمال شهرستان گنبدکاووس واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *