طالبی گفت: با توجه به سرمای هوا، مصرف گاز در گلستان افزایش یافته و مشترکان به منظور جلوگیری از قطعی گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.
×
×

افزایش مصرف گاز و لزوم صرفه جویی مشترکان گلستانی

  • کد نوشته: 18963
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۲
  • ۰
  • طالبی گفت: با توجه به سرمای هوا، مصرف گاز در گلستان افزایش یافته و مشترکان به منظور جلوگیری از قطعی گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.
    افزایش مصرف گاز و لزوم صرفه جویی مشترکان گلستانی
  • تبلیغ هدفمند

    طالبی گفت: با توجه به سرمای هوا، مصرف گاز در گلستان افزایش یافته و مشترکان به منظور جلوگیری از قطعی گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.

    علی طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان : با توجه به سرمای هوا،  مصرف گاز در استان گلستانفزایش یافته و نیاز است مشرکان گلستانی برای جلوگیری از قطعی گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.
    سرپرست شرکت گاز گلستان ادامه داد: گلستانی ها در راستای همراهی با شرکت گاز دمای اتاق را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد نگه دارند و تنها فضای اقامتی که در طول شب از آن استفاده می کنند را با وسایل گازسوز گرم کنند.
    طالبی یادآور شد: مسدود کردن روزنه های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای موردنیاز برای سوخت وسایل گازسوز در میزان کاهش مصرف گاز موثر است.
    وی به استفاده از پرده های ضخیم در فصل زمستان تاکید کرد و گفت: استفاده از لباس های زمستانی در منزل نیز می تواند باعث کاهش میزان مصرف گاز شود.
    سرپرست شرکت گاز گلستان از تمامی مدارس، دانشگاه ها، بانک ها و همه مراکز خدماتی خواست در ایام تعطیل وسایل گرمایشی ساختمان خود را خاموش کنند در غیر این صورت برابر دستورالعمل مدیریت بحران استان، گاز آنها قطع خواهد شد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: روابط عمومی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *