×
×

افزایش۴۴.۵درصدی استقبال روستاییان شیروان ازبیمه روستایی

  • کد نوشته: 19051
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید یوسفیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی ۷۵۱ نفر برای عضویت و بهره مندی از مزایای بیمه اجتماعی در این صندوق صندق ثبت نام کردند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، حدود ۵۰۰ نفر بوده است.
    افزایش۴۴.۵درصدی استقبال روستاییان شیروان ازبیمه روستایی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شیروان گفت: استقبال روستاییان از این بیمه در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۴.۵ درصد افزایش یافت.

    افزایش۴۴.۵درصدی استقبال روستاییان شیروان ازبیمه روستایی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید یوسفیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی ۷۵۱ نفر برای عضویت و بهره مندی از مزایای بیمه اجتماعی در این صندوق صندق ثبت نام کردند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، حدود ۵۰۰ نفر بوده است.

    وی گفت: از مجموع کل ثبت نام کنندگان امسال، ۲۱۵ نفر خانم سرپرست و غیر سرپرست خانوار و ۵۳۶ نفر آقا بودند.

    یوسفیان با اشاره به اینکه در این مدت چهار هزار و ۸۱۸ نفر بیمه خود را تمدید کردند افزود: مجموع کل مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق در شیروان ۴۱۴ نفر است که از این تعداد ۳۴ نفر در سال جاری مستمری بگیر شدند.

    در این صندوق حق بیمه ۱۵ درصد است که ۱۰ درصد آن به عنوان سهم یا کمک دولت و پنج درصد توسط بیمه شده پرداخت می‌شود که حداقل این رقم در سال ۱۳۹۹، ۲۷۵ هزار ریال و حداکثر آن ۷۰۰ هزار ریال است.

     اگر یک خانواده روستایی سطح درآمدی ۱۴ میلیون ریال را انتخاب کند حق بیمه یک ماه ۷۰۰ هزار ریال و یکسال آن هشت میلیون و ۴۰۰ هزار ریال می‌شود که با این مبلغ می‌تواند خود و افراد تحت تکفل را عضو صندوق کرده و از مزایای بیمه اجتماعی استفاده کند.

    اینک تعداد بیمه شدگان صندوق کشاورزی، روستایی و عشایر این شهرستان در مجموع به ۱۱ هزار و ۶۸۲ نفر رسیده است.

    شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است که ۱۰۵ هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی داردو ۶۸ هزار نفر جمعیت در قالب ۱۸ هزار  خانوار در روستاها سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *