×
×

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز
خاموشی۶۰درصدی روشنایی معابراصلی البرز

  • کد نوشته: 19071
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین بهنام بیات روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و مصرف بی رویه گاز در این روزها سوخت نیروگاه ها دچار مشکل شده که وزارت نیرو برای همکاری با شرکت ملی گاز ایران تصمیم گرفت بخشی از مصارف خود را که مرتبط با روشنایی معابر بلوارهای اصلی خیابان ها است از مدار خارج کند.
    خاموشی۶۰درصدی روشنایی معابراصلی البرز
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد که برای صرفه جویی در مصرف گاز نیروگاه ها، ۶۰ درصد روشنایی معابر اصلی شهرهای این استان تا پایان فصل زمستان خاموش خواهد بود.

    خاموشی۶۰درصدی روشنایی معابراصلی البرز

    خاموشی۶۰درصدی روشنایی معابراصلی البرز
    خاموشی۶۰درصدی روشنایی معابراصلی البرز

    به گزارش بازار کسب کار انلاین بهنام بیات روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و مصرف بی رویه گاز  در این روزها سوخت نیروگاه ها دچار مشکل شده که وزارت نیرو برای همکاری با شرکت ملی گاز ایران  تصمیم گرفت بخشی از مصارف خود را که مرتبط  با روشنایی معابر بلوارهای اصلی خیابان ها است از مدار خارج کند.

    وی ادامه داد: از مردم استان البرز انتظار می رود در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند تا بتوانیم روزهای سرد زمستانی را با کمترین مشکل در تامین انرژی پشت سر بگذاریم.

    مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار داشت:  اولویت این بود که برای کاهش مصرف گاز،  برق مشترکان به صورت مقطعی قطع شود اما مسوولان  کشور به این نتیجه رسیدند که در فاز اول بهتر است روشنایی معابر و خیابان ها کم شود تا از بحران کمبود گاز جلوگیری به عمل آید.

    بیات افزود: البته برق شاهراه های اصلی از جمله اتوبان ها کرج – تهران – قزوین  و سایر جاده های اصلی بعلاوه  معابر فرعی پرازدحام روشن است و فقط بلوارهای اصلی که تردد خودروها در آن زیاد است و مطمئن هستیم نور چراغ خودرو ها به روشنایی معابر کمک می کند، خاموش شده اند.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت:  در مجموع حدود ۶۰ درصد سیستم روشنایی معابر اصلی در استان البرز دچار قطعی و خاموشی برق است که حدود ۲ درصد از مصرف گاز و برق  استان  را از این طریق کاهش داده ایم.

    وی تاکید کرد که اگر مردم هم ۲ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند ، زمستان سرد امسال را بدون مشکل قطعی گاز پشت سر خواهیم گذاشت.

    بیات گفت : از آنجا که بیشتر نیروگاه های کشور از  گاز طبیعی به عنوان سوخت  استفاده می کنند و برق استان ها از شبکه سراسری تامین می شود، بنابراین باید در مصرف برق و گاز صرفه جویی کرد تا بخش انرژی دچار اختلال نشود.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اظهار داشت: طی ۱۱ روز گذشته به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش مصرف برق در استان البرز شاهد بودیم که اگر یک هزارو۱۰۰ مگاوات مصرف برق برای ایام پیک در نظر بگیریم ، ۱۰۰ مگاوات بیشتر از مدت مشابه سال قبل مصرف داشته ایم.

    وی با بیان اینکه ترغیب مردم به سمت استفاده از برق امید یکی از راه های کاهش مصرف برق در بخش خانگی است ، افزود: اگر مشترکان زیر ۱۰۰ کیلووات مصرف کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی بهره مند خواهند شد.

    بیات گفت: امسال صنعتگران استان البرز بیش از ۱۰ میلیارد تومان به خاطر صرفه جویی در مصرف برق پاداش دریافت کرده اند و سال گذشته نیز ۶ میلیارد تومان تشویقی گرفتند.

    وی بیان داشت: سالانه  بیش از ۵۰ هزار مشترک به مشترکان برق استان البرز افزوده می شود که برای برق رسانی به مشترکان جدید به صورت جهادی عمل می کنیم.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز ادامه داد:طرح های جهادی برای جمع آوری انشعاب های غیر مجاز در سراسر استان اجرایی شده تا افزون بر جلوگیری از هدر رفت انرژی بتوانیم در تامین برق مردم توازن به عمل آوریم .

    وی گفت : در بخش انشعاب های برق ،  فرهنگ قانونمنداری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

    شرکت توزیع برق استان البرز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *