×
×

رونمایی ازدیوارنگاره سرداردلهادرغرب تهران

  • کد نوشته: 19094
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا،روز/ جمعه/ همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منطقه ۵ تهران حال و هوای دیگری داشت چرا که قرار بود این دیوارنگار تمثال سردار دل ها در این منطقه رونمایی شود.
    رونمایی ازدیوارنگاره سرداردلهادرغرب تهران
  • تبلیغ هدفمند

    همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۵ از دیوارنگاره سردار دل ها در یکی از قدیمی ترین معابر منطقه ۵ رونمایی شد.

    رونمایی ازدیوارنگاره سرداردلهادرغرب تهران

    رونمایی ازدیوارنگاره سرداردلهادرغرب تهران
    رونمایی ازدیوارنگاره سرداردلهادرغرب تهران

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا،روز/ جمعه/ همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منطقه ۵ تهران حال و هوای دیگری داشت چرا که قرار بود این دیوارنگار تمثال سردار دل ها در این منطقه رونمایی شود.

    شهردار منطقه ۵ تهران در مراسم رونمایی از این دیوارنگار در سخنانی گفت: شهید قاسم سلیمانی سال های سال در خدمت مردم، نظام و کشور بود و به همین منظور نام این شهید والامقام جاودانه خواهد ماند.

    محمود کلهری افزود: این شهید بدست استکبار ظالم شهید شد و اگر دشمن می دانست خون این شهید اینقدر جاودانه و ماندگار می شود هیچ وقت دست به اقدام خبیثانه نمی زد.

    وی در مورد شیوه  اجرای  این دیوارنگاره افزود: در این تکنیک از سرامیک و لیزرهای مخصوص جهت چسبندگی بهتر رنگ استفاده شده که نهایتا قطعات بر روی آن چاپ و نصب شد که این دیوارنگاره در ۱۵ روز و در کمترین هزینه در یکی از قدیمی ترین معابر منطقه ۵ جانمایی شد.

    شهردار منطقه ۵ تهران تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم که به سهم خود قدمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج  منویات آن شهید بزرگوار در سطح شهر تهران برداریم.

    همچنین عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: حاج قاسم سلیمانی متعلق به کل آحاد مردم است.

    محمد سالاری افزود: مکتب حاج قاسم در دل آحاد مردم جای دارد و برگزاری مراسمات این شهید باید مردمی و خودجوش برگزار شود.

    وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم بدلیل اینکه از خود مردم بود و در مسایل و مشکلات مردم آگاه و در حال رسیدگی بود این چنین این شهید جاودانه شد و به یک میراث ارزشمند برای کشور تبدیل شد که باید همه تلاش کنیم و از این میراث تاریخی حفاظت کنیم.

    همچنین دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم با اشاره به حضور میلیونی مردم تهران و سایر شهرهای کشور در مراسم تشییع این شهید والامقام اظهار داشت: حاج قاسم در دل مردم جوشیده بود به همین منظور مردم این چنین حماسه ای خلق کردند.

    مجید فراهانی افزود: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و همچنین در دوران نبرد با داعش و استکبار همیشه پیشقدم بود و شجاعت و در خدمت مردم بودن نام و شخصیت حاج قاسم سلیمانی را جاودانه کرد.

    به گزارش ایرنا، مراسم رونمایی از این دیوارنگاره امروز / جمعه با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمد سالاری و مجید فراهانی از اعضای شورای شهر تهران و همچنین برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *