×
×

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین
پرداخت تسهیلات۲۳۸میلیاردتومانی اشتغال روستایی دراستان قزوین

  • کد نوشته: 19126
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا گروسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای اشتغال سه هزار و ۹۰۸ نفر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.
    پرداخت تسهیلات۲۳۸میلیاردتومانی اشتغال روستایی دراستان قزوین
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تشکیل هزار و ۶۴۹ پرونده اشتغال روستایی در استان و پرداخت ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه خبر داد.

    پرداخت تسهیلات۲۳۸میلیاردتومانی اشتغال روستایی دراستان قزوین

    پرداخت تسهیلات۲۳۸میلیاردتومانی اشتغال روستایی دراستان قزوین
    پرداخت تسهیلات۲۳۸میلیاردتومانی اشتغال روستایی دراستان قزوین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا گروسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای اشتغال سه هزار و ۹۰۸ نفر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

    وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در شهرستان‌های استان، اضافه کرد: در آبیک ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، آوج ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون، البرز ۱۲ میلیارد و ۹۰۰، بوئین زهرا ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون، تاکستان ۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و شهرستان قزوین ۸۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین، تحقق پرداخت سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی استان را ناشی از تعامل و همکاری خوب بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی با کمیته‌های فنی استانی و شهرستانی و تدابیر و حمایت‌های استاندار، حوزه اقتصادی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران دانست.

    وی توسعه کارآفرینی را بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی استان قزوین توصیف کرد و افزود: باید با همکاری و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی زمینه تحقق این هدف را فراهم کنیم.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: کارآفرینی به معنای ایجاد فرصت، خلق ایده و خطرپذیری در ایجاد یک فرصت شغلی یا بنگاه اقتصادی است که با تشکیل تیم‌های کاری و تعاونی و اشتراک ایده‌ها و سرمایه‌ها به خلق فرصت‌های شغلی جدد منجر می‌شود.

    گروسی گفت: توسعه اشتغال، نیازمند توسعه مهارت، ارتقای فناوری و سرعت بخشیدن به برنامه‌ها است که با نقش آفرینی همه دستگاه‌های اجرایی استان محقق خواهد شد.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تحقق کارآفرینی در مناطق روستایی استان به عنوان یک ضرورت، نیازمند توسعه فرهنگ کارآفرینی و بسترسازی جهت تربیت و پرورش کارآفرینان روستایی است که بدون همراهی و همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی و برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مشاوره محقق نخواهد شد.

    وی تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای این قانون، مهاجرت معکوس به روستاها بوده که با پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی تا حدودی تحقق یافته است.

    طبق سرشماری سال ۹۵، ۹۵۲ هزار و ۱۴۹ نفر از جمعیت استان قزوین در نقاط شهری و ۳۲۱ هزار و ۶۱۰ نفر نیز در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

    به لحاظ خانوار نیز ۲۹۵ هزار و ۱۹ خانوار استان قزوین در شهرها و ۱۰۲ هزار و ۱۴۴ خانوار نیز در روستاها اقامت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *