×
×

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان
پرداخت۲۵۵میلیاردریال تسهیلات صندوق توسعه ملی درکردستان

  • کد نوشته: 19179
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین اسعد فهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات به ۱۹ سرمایه گذار بخش خصوصی فعال در زیر بخش‌های تولیدات کشاورزی این استان از جمله دامداری و صنایع فرآوری و بسته بندی پرداخت شده است.
    پرداخت۲۵۵میلیاردریال تسهیلات صندوق توسعه ملی درکردستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: این بانک در سال جاری ۲۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به متقاضیان سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است.

    پرداخت۲۵۵میلیاردریال تسهیلات صندوق توسعه ملی درکردستان

    پرداخت۲۵۵میلیاردریال تسهیلات صندوق توسعه ملی درکردستان
    پرداخت۲۵۵میلیاردریال تسهیلات صندوق توسعه ملی درکردستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین اسعد فهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات به ۱۹ سرمایه گذار بخش خصوصی فعال در زیر بخش‌های تولیدات کشاورزی این استان از جمله دامداری و صنایع فرآوری و بسته بندی پرداخت شده است.

    وی اضافه کرد: طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با هدف افزایش درآمد روستاییان، ارتقا سطح مهارت‌ها و توانمندی جامعه روستایی، دسترسی گروه‌های فقیر و کم درآمد جامعه به تسهیلات بانکی بدون داشتن ضامن، کاهش روند مهاجرت از روستا به شهر ایجاد شده است.

    وی اضافه کرد: بانک کشاورزی کردستان امسال در این راستا با همکاری صندوق بین المللی توسعه کشاورزی سازمان ملل – ایفاد، بهزیستی و موسسه تاک مبلغ ۵۶۶ میلیارد ریال به یک هزار گروه با تعداد اعضا ۲۴ هزار و ۳۵۸ نفر با اکثریت زنان روستایی، سرپرست خانوار، خود سرپرست و یا بدسرپرست در قالب یک هزار و ۶۳۶ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

    مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان یادآور شد: با هدف توسعه اشتغال‌زایی در قالب  اشتغال فراگیر به مبلغ  ۷۷ میلیارد ریال در قالب ۶۱ فقره تسهیلات و در بخش تسهیلات اشتغال پایدارروستایی نیز به مبلغ یک هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال و به تعداد یک هزار و ۶۵۵ فقره  پرداخت شده است .

    وی یادآور شد: پرداخت ۹۸۷ میلیارد ریال در قالب ۶۷۰ فقره تسهیلات پرداخت در سرفصل بند الف تبصره ۱۸ ملی، ۶۲ میلیارد ریال و به تعداد ۳۶۶ فقره تسهیلات به سیل زدگان و ۲۲۸ میلیارد ریال و به تعداد ۴۹۲ فقره  در قالب بند ب تبصره ۱۶به افراد معرفی شده توسط  نهادهای حمایتی ،کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی در قالب عقد قرض الحسنه از دیگر پرداختی‌های این بانک در سال جاری است.

    بانک کشاورزی کردستان دارای ۳۹ شعبه و یک باجه بوده که این تعداد شامل ۱۶ شعبه اصلی، ۱۱  شعبه شهری و ۱۲  شعبه روستایی در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان شده است.

    این بانک نسبت به سایر بانک‌ها از پراکندگی جغرافیایی بیشتری برخوردار بوده و دارای ۶۷ دستگاه خودپرداز، تعداد ۹ هزار و ۴۲۲ دستگاه پایانه فروش و پنج دستگاه ایستا بانک در سطح استان کردستان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *