×
×

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران
وجودنیروهای بیگانگان درمنطقه بایدخاتمه یابد

  • کد نوشته: 19197
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دریادار علیرضا تنگسیری روز شنبه در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از جزیره بوموسی اظهار داشت: با همه کشورهای اسلامی همسایه برادر دینی و مسلمان هستیم و با وحدت واتحاد برادری می توانیم امنیت منطقه خلیج فارس و دریای عمان را ایجاد کنیم.
    وجودنیروهای بیگانگان درمنطقه بایدخاتمه یابد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: حضور بیگانگان در منطقه که مخل امنیت و موجب ایجاد فتنه و آتش افروزی است باید در اسرع وقت به پایان برسد و قادریم امنیت دریایی و سواحل منطقه را با کمک کشورهای حوزه خلیج فارس برقرار کنیم.

    وجودنیروهای بیگانگان درمنطقه بایدخاتمه یابد

    وجودنیروهای بیگانگان درمنطقه بایدخاتمه یابد
    وجودنیروهای بیگانگان درمنطقه بایدخاتمه یابد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دریادار علیرضا تنگسیری روز شنبه در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از جزیره بوموسی اظهار داشت: با همه کشورهای اسلامی  همسایه برادر دینی و مسلمان هستیم و با وحدت واتحاد  برادری می توانیم امنیت منطقه خلیج فارس و دریای عمان را ایجاد کنیم.

    وی ادامه داد: امروز ایجاد امنیت در دریا بومی شده و این گام بسیار موثر در ثبات و امنیت پایدار در سواحل و مرزهای آبی کشور است.

    وی اضافه کرد: تجهیزاتی امروز در اختیار داریم که همه آنها تولید داخل و محصول همت و تلاش  دانشمندان  جوان ، متعهد و انقلابی  این ملت است و به برکت انقلاب اسلامی و خون با برکت شهدان، تمام تجهیزات نظامی مورد استفاده در نیروی دریایی سپاه اعم از سطحی و زیر سطحی، پهپادها، شناورها، موشک‌های نقطه زن و سلاح های دیگر تولیدداخل هستند.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: این موشک ها را زمانی وارد سازمان رزم شد که کشور در اوج تحریم قرار داشت.

    دریادار تنگسیری خاطر نشان کرد: همچنین اشراف اطلاعاتی بسیار مطلوبی داریم و دشمنان متخاصم فرامنطقه‌ای را هم در سطح، زیرسطح و بالای سطح رصد و رهگیری می‌کنیم و این یک دستاورد بزرگ است.

    وی اشاره کرد: در اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت و جهان اسلام و ایران عزیز سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به همراهی سردار فرماندهی محترم کل سپاه از جزیره بوموسی بازدید تخصصی و وضعیت سنجی آمادگی های  رزم و تجهیزات را داشته باشیم که ارزیابی‌ها نشان دهنده داشتن روحیه بالای جهادی وآمادگی مطلوب منابع سازمانی و تجهیزات برای انجام ماموریت های ابلاغی است.

    وی افزود: آمادگی امروز خود را مدیون دریادلانی هستیم که جان شان را در طبق اخلاص گذاشته و در عرصه دریاها، خلیج فارس و دریای عمان و هم در دریاهای دوردست حضور می‌یابند و با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی و جهان اسلام آماده هستند.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز با تشکیل بسیج دریایی در دریای مازندران، خلیج فارس و دریای عمان و سازماندهی افرون‌بر ۳۵ هزار نفر با افزون‌بر ۱۱ هزار شناور سبک و پنج هزار شناور سنگین در دریا و سواحل، امنیت پایدار مردم پایه‌ ایجاد شده است.

    به گفته دریادار تنگسیری، بسیجیان دریایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر نقطه که مشخص می‌شود با تجهیزاتی که در اختیارشان قرار گرفته است آماده اجرای ماموریت هستند.

    وی خاطر نشان کرد: مردمی که اعتقاد به اسلام و کشورشان دارند امروز با شناور خود با افتخار و به صورت داوطلبانه در بسیج دریایی حضور می‌یابند و در کنار رزمندگان نیروی دریایی سپاه به عنوان نیروی معین توان رزم نیرو ، حضور فعال و جهادی پیدا  می‌کنند.

    دریادار تنگسیری اضافه کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و غیرت در برابر دشمن ایستادگی کردند تا حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی جدا نشود و امروز هم نسل جدید این مسیر را پی‌گرفته و این را اثبات کرده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *