×
×

استاندار گلستان
آغازفعالیت تالارهای عروسی درشهرهای زردگلستان

  • کد نوشته: 19283
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، به نقل از خبرگزآری مهر، هادی حق شناس در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: دریافت هرگونه وجه اضافی از بیماران در مطب پزشکان تحت عنوان اقدامات پیشگیری از کرونا غیرقانونی است.
    آغازفعالیت تالارهای عروسی درشهرهای زردگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت، تالارهای عروسی در شهرهای زرد با رعایت پروتکل ها امکان فعالیت دارند اما با هرگونه برگزاری مراسم عروسی در منازل برخورد خواهد شد.

    آغازفعالیت تالارهای عروسی درشهرهای زردگلستان

    آغازفعالیت تالارهای عروسی درشهرهای زردگلستان
    آغازفعالیت تالارهای عروسی درشهرهای زردگلستان

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، به نقل از خبرگزآری مهر، هادی حق شناس در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: دریافت هرگونه وجه اضافی از بیماران در مطب پزشکان تحت عنوان اقدامات پیشگیری از کرونا غیرقانونی است.

    وی با بیان اینکه شرایط ابتلا و فوت ناشی از کرونا در استان سیر نزولی دارد، افزود: امتحانات پایان ترم مدارس برای دانش آموزان به جز دانش آموزان پایه ۱۲ به صورت مجازی برگزار می شود.

    حق شناس بیان کرد: برای ۹۸ دانش آموز استثنایی که دسترسی به امکانات الکترونیک ندارند و امکان آموزش به آنان از طریق درسنامه وجود ندارد در ۳۱ نقطه استان کلاس های حداکثر دو نفره برگزار خواهد شد و به خانواده های آنان هم از طریق طرح شهید سلیمانی کمک شود.

    استاندار گلستان گفت: در تمام شهرهای استان فوتی های ناشی از کرونا از بیمارستان مستقیماً به آرامستان ها منتقل می شوند.

    وی بیان کرد: با توجه به وضعیت نارجی و قرمز شهرهای استان مازندران رعایت پروتکل های بهداشتی و منع تردد در شهرهای غربی استان باید با جدیت بیشتری صورت گیرد.

    حق شناس اضافه کرد: تالارهای عروسی در شهرهای زرد با رعایت پروتکل ها امکان فعالیت دارند اما با هرگونه برگزاری مراسم عروسی در منازل برخورد خواهد شد

    نکته قابل تامل چندمآه پیش که کرونا در گلستان کنترل شد در پی برگزاری مراسم عروسی این ویروس شتاب بیشتری گرفت و استان به یکباره از حالت سفید و زرد شرایط بحرانی رسید و آمار مبتلایان و کشته ها بیشتر از روزهای نخست شیوع این بیماری شد. امیدواریم که این تصمیم جدید باز ما را به نقطه اول نرساند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *