×
×

سخنگوی شرکت گاز گلستان
۳میلیون و۷۰۰هزارمترمکعب مصرف کمترتوسط گلستانی ها

  • کد نوشته: 19362
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید جلال ابوالقاسمی اظهار امیدواری کرد که با تداوم صرفه جویی و روند کاهشی مصرف، گاز واحدهای تولیدی گلستان وصل شود.
    ۳میلیون و۷۰۰هزارمترمکعب مصرف کمترتوسط گلستانی ها
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت که در نتیجه صرفه‌جویی مشترکان، مصرف گاز این استان شمالی از ۱۴ میلیون در هفته قبل به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب در روزهای اخیر کاهش یافت.

    ۳میلیون و۷۰۰هزارمترمکعب مصرف کمترتوسط گلستانی ها

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید جلال ابوالقاسمی اظهار امیدواری کرد که با تداوم صرفه جویی و روند کاهشی مصرف، گاز واحدهای تولیدی گلستان وصل شود.

    وی بیان کرد: با افزایش مصرف گاز مشترکان خانگی، محدودیت مصرف برای واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه آن گاز نیروگاه سیکل ترکیبی برق علی آباد از مهر سال جاری و کارخانه سیمان گالیکش از چندین روز قبل گاز قطع شده است.

    سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت که این واحدهای تولیدی برای تداوم جریان تولید از سوخت جایگزین استفاده می‌کنند.

    وی ادامه داد: اولویت تامین گاز، مشترکان خانگی و پس از آن جایگاه های سی‌ان‌اجی است.

    ابوالقاسمی اضافه کرد: در حال حاضر مشترکان گاز گلستان هزار میلیارد ریال بدهی دارند که بیشتر این مطالبات مربوط به واحدهای تولیدی و ادارات است.

    وی در خصوص وضعیت فعالیت جایگاه های سی ان جی گاز گلستان نیز گفت: همه ۶۵ جایگاه سی ان جی استان مشغول ارایه خدمات بوده و مشکلی در تامین گاز مصرفی ندارند.

    سخنگوی شرکت گاز گلستان هشتم دی ماه گفته بود: با اشاره به سرمای ناگهانی هوای چند روز اخیر مصرف گاز مشترکان این استان از ۱۰.۵ میلیون متر مکعب در اواخر هفته قبل به ۱۴ میلیون متر مکعب در شبانه روز اخیر افزایش یافت.

    شرکت گاز گلستان، علاوه بر جایگاه سی ان جی و واحدهای تولیدی، حدود ۵۹۸ هزار و ۴۰۰ مشترک مصرف کننده گاز طبیعی دارد که میانگین مصرف بخش خانگی در روز عادی و خارج از فصل زمستان بین ۶ تا هشت میلیون متر مکعب است.

    طبق پیش بینی هواشناسی، در نتیجه فعالیت سامانه سیبری، دمای هوای گلستان در روزهای آینده بیش ۶ تا ۸ درجه سردتر می شود.

    استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در هزار و ۷۵ روستا و آبادی و ۳۲ نقطه شهری دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *