×
×

فرمانده سپاه نینوا گلستان
کنارآمدن باآمریکامشکلی راحل نمی‌کند

  • کد نوشته: 19373
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سرتیپ دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی روز یکشنبه در نشست تحلیلی با موضوع بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: حق و باطل با هم جمع نمی‌شوند و کفر و ایمان سر سازش با هم ندارند.
    کنارآمدن باآمریکامشکلی راحل نمی‌کند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت که کنار آمدن با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند.

    کنارآمدن باآمریکامشکلی راحل نمی‌کند

    کنارآمدن باآمریکامشکلی راحل نمی‌کند
    کنارآمدن باآمریکامشکلی راحل نمی‌کند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سرتیپ دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی روز یکشنبه در نشست تحلیلی با موضوع بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: حق و باطل با هم جمع نمی‌شوند و کفر و ایمان سر سازش با هم ندارند.

    وی اظهار داشت: ما برای رهایی از ظلم استکبار و خارج شدن از زیر چکمه‌های آنها انقلاب کردیم و با تحقق شعار “ما می‌توانیم” از سلطه آزاد خواهیم شد.

    وی اضافه کرد: در طول عمر نظام جمهوری اسلامی بویژه اوایل انقلاب اشتباهاتی داشتیم و دلیل اصلی آن ضعف تشخیص خط سیر امام (ره) و مقام معظم رهبری و خروج از آن بود.

    فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اهمیت جریان شناسی گفت: بصیرت در واقع به معنای تشخیص به موقع مسیر در شرایط غبارآلودی است که ولی فقیه با درایت و تدبیر آن را مشخص می‌کند.

    ملک‌شاهکویی همچنین گفت: ریشه استکبار جهانی آمریکا نیست بلکه یهود (صهیونیسم) است؛ آنها معتقدند همه چیزی که خدا در جهان هستی خلق کرده باید در جهت رفاه آنان باشد.

    همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست گفت: انقلاب اسلامی اصولی دارد که یکی از ارکان آن استکبارستیزی است، بر پایه و اساس همین اصول ملت ایران با رهبری امام (ره) آمریکا را از کشور بیرون کرد.

    حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد افزود: دشمن همواره به دنبال توطئه و نفاق است، اگر متوجه توطئه نمی‌شویم باید برای شناخت آن به شخصی که شناخت و آگاهی کامل دارد اعتماد کنیم و آن شخص مقام معظم رهبری است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جریان نفوذ به نظام و انقلاب آسیب زده است؛ تصریح کرد: باید بدانیم نفوذ در لباس دوست و دلسوزانه هم ظاهر می‌شود، نفوذ پنهان عمل می‌کند و هدف را وسیله‌ای برای توجیه قرار می‌دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *