×
×

خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش آجربه آجردرخراسان شمالی

  • کد نوشته: 19488
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیر آموزش و پرورش شیروان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح که شامل ساخت آموزشگاهی یک کلاسه است، با مشارکت پنج هزار و ۸۷۴ نفر از نیکوکاران عملیاتی شد که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبار چهار میلیارد ریالی پیش بینی شده برای آن، جمع آوری شده است.
    خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش آجربه آجردرخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    آیین خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش «آجر به آجر» خراسان شمالی، روز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در شهرک عشایری دوین شیروان است برگزار شد.

    خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش آجربه آجردرخراسان شمالی

    خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش آجربه آجردرخراسان شمالی
    خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش آجربه آجردرخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیر آموزش و پرورش شیروان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح که شامل ساخت آموزشگاهی یک کلاسه است،  با مشارکت پنج هزار و ۸۷۴ نفر از نیکوکاران عملیاتی شد که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبار چهار میلیارد ریالی پیش بینی شده برای آن،  جمع آوری شده است.

    علی ابراهیمیان گفت: اکنون پنج دانش آموز این منطقه عشایری در یک مدرسه کانکسی تحصیل می کنند که در آینده و با ساخت این مدرسه، شمار دانش آموزان آن افزایش می یابد.

    وی افزود: همچنین امروز کلنگ ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با گستره ۶۵۵ متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و یک باب مدرسه سه کلاسه با اعتبار ۲.۵ میلیارد ریال در شهر شیروان به زمین زده شد که یکسوم هزینه ساخت این مدارس از محل کمک های نیکوکاران و مابقی از محل اعتبارات دولتی تامین می شود.

    مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: با بهره بردای از مدارس مزبور، ۲۵۰ دانش آموز شهرستان از فضای آموزشی مناسب برخوردار می شوند که امید می رود تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسند.

    ابراهیمیان افزود: از سال گذشته ۱۰ طرح آموزشی از محل کمک های نیکوکاران مدرسه ساز و ۱۲ طرح نیز با اعتبارات دولتی در این شهرستان اجرایی شده است.

    وی گفت: همچنین امسال تکمیل طرح های آموزشی که از چندین سال گذشته راکد مانده بود، با جدیت بیشتری دنبال شد که مدرسه ینگه قلعه بخش قوشخانه و داارلقرآن امام علی(ع) از آن جمله است، که در یکسال اخیر برای دارالقرآن ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    اکنون ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

    پویش ملی آجر به آجر توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با هدف «نهادینه سازی فرهنگ فعالیت خیرین مدرسه ساز»  به اجرا درآمده است که  مورد استقبال هم‌میهنان خیراندیش قرار گرفته و پیش از این اعلام شده بود که بیش از ۴۵ هزار نفر از مردم، مسوولان، ورزشکاران و علاقه مندان به امر مدرسه سازی، مشارکت خود را در این امر اعلام کرده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *