×
×

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
منتخبان ملت باید نسبت به عهد خود با مردم و نظام وفادار باشند

  • کد نوشته: 1960
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۷
  • ۰
  • عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امانتداری را یکی دیگر از ویژگی‌های مجلس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: منتخبان ملت باید نسبت به عهد خود با مردم و این نظام وفادار باشند. مجلسی که از تقوا و دین، امانتداری و التزام عملی به اصول اسلام فاصله داشته باشد نتایج تلخ […]

    منتخبان ملت باید نسبت به عهد خود با مردم و نظام وفادار باشند
  • تبلیغ هدفمند

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امانتداری را یکی دیگر از ویژگی‌های مجلس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: منتخبان ملت باید نسبت به عهد خود با مردم و این نظام وفادار باشند. مجلسی که از تقوا و دین، امانتداری و التزام عملی به اصول اسلام فاصله داشته باشد نتایج تلخ و میوه‌های مسموم‌کننده‌ای را به جامعه تزریق می‌کند.
    جواد کریمی قدوسی در همایش رسالت حوزه و دانشگاه در دانشگاه گلستان اظهار کرد: مطالبه‌گری، آرمانخواهی و واقع‌نگری از خصوصیات حوزه و دانشگاه است.
    وی با اشاره به طرح بی‌سرانجام مجلس در زمینه اصلاح نظام بانکی کشور یادآور شد: در مجلس دوره قبل تعدادی از نمایندگان به صورت خودجوش طرحی را برای اصلاح نظام بانکی کشور تهیه کردند و قرار بود به کمیسیون تخصصی فرستاده شود اما شبکه بانک‌های خصوصی در رد این طرح موثر بودند. در زمان رأی‌گیری عده‌ای آبستراکسیون کردند و عملا این طرح رأی نیاورد و تا اینکه نوبت به مجلس دهم رسید. هنوز مجلس تشکیل نشده بود که یکسری جلسه‌هایی با حضور وزرا و مدیران و غیره برای نمایندگان برگزار شد تا در جریان اوضاع اقتصادی کشور قرار بگیریم. آقای جهانگیری و نوبخت نیز در این جلسه‌ها حضور داشتند؛ متأسفانه همه این مسئولان به نمایندگان توصیه کردند طرح اصلاح نظام بانکی را ادامه ندهند چون دولت می‌خواهد لایحه بفرستد. حالا هم که مجلس دهم به آخر کار خود نزدیک می‌شود هنوز دولت لایحه اصلاح نظام بانکی را به مجلس نفرستاده و آن طرح هم از کمیسیون تخصصی مجلس بیرون نیامده است.
    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده‌ای که با « پول» و «پلو» وارد مجلس شود، در تراز انقلاب اسلامی نیست و اگر این افراد در خانه ملت اکثریت را داشته باشند آن مجلس هم در تراز اسلام و انقلاب نخواهد بود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *