سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گرمسار گفت: ۲۵۰ پرونده تخلف طی بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان تشکیل و وارد مراحل صدور رای شد.
×
×

تشکیل ۲۵۰ پرونده تخلف اصناف در گرمسار

  • کد نوشته: 19681
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • ۰
  • سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گرمسار گفت: ۲۵۰ پرونده تخلف طی بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان تشکیل و وارد مراحل صدور رای شد.
    تشکیل ۲۵۰ پرونده تخلف اصناف در گرمسار
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گرمسار گفت: ۲۵۰ پرونده تخلف طی بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان تشکیل و وارد مراحل صدور رای شد.

    زهرا پازوکی به رسانه ها افزود: بیش از یکهزارو ۸۲۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گرمسار در سه ماهه گذشته انجام شد.

    وی گفت: هدف از انجام این بازرسی از اصناف گرمسار حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی تولیدی و خدماتی بود.

    وی افزود: در این مدت طی بازرسی ها ۲۵۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال با عناوین تخلف ، گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، قاچاق کالا ، و عدم صدور فاکتور، تشکیل که جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

    سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گرمسار تصریح کرد: طی این مدت ، ۱۴۸ مورد گزارش و شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری این شهرستان اعلام شد که بیشترین آمار به ترتیب مربوط به گرانفروشی، تقلب در کسب و احتکار بود.

    پازوکی اضافه کرد: از مجموع شکایات دریافتی ۱۸۲ مورد شکایات مردمی توسط بازرسان این اداره بررسی شد که در روند بررسی شکایات برخی موارد منجر به مصالحه و جلب رضایت شد.

    وی خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای صنفی و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در شهرستان موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف از نوع گرانفروشی، عدم نصب قیمت ، عدم صدور فاکتور و امتناع از عرضه کالا و غیره را به شماره ۱۲۴ به سامانه ستاد خبری اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گرمسار گزارش کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *