×
×

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام
طراح ومعمارشکست های آمریکادرجهان شهیدسلیمانی بود

  • کد نوشته: 19744
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر عبرت و بصیرت با موضوع چهل دهه جنایات آمریکا بر علیه مردم ایران، اظهار داشت: سردار سلیمانی هیمنه پوشالی آمریکا را در چشم جهانیان شکست و آنها را خوار و زبون ساخت.
    طراح ومعمارشکست های آمریکادرجهان شهیدسلیمانی بود
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سردار سلیمانی معمار و طراح شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها در سطح منطقه و بین الملل بود.

    طراح ومعمارشکست های آمریکادرجهان شهیدسلیمانی بود

    طراح ومعمارشکست های آمریکادرجهان شهیدسلیمانی بود
    طراح ومعمارشکست های آمریکادرجهان شهیدسلیمانی بود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر عبرت و بصیرت با موضوع چهل دهه جنایات آمریکا بر علیه مردم ایران، اظهار داشت: سردار سلیمانی هیمنه پوشالی آمریکا را در چشم جهانیان شکست و آنها را خوار و زبون ساخت.

    وی افزود: آمریکا سودای سیطره بر کل دنیا و ایجاد یک دهکده جهانی طبق میل و برنامه ها و اهداف خود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری و مخالفت ایران با اهداف و سیاست های آمریکا، این رژیم استکباری در راه دستیابی به اهداف استثماری و استکباری خود با مانعی بزرگ مواجه شد.

    شاکرمی یادآور شد: آمریکا که توان مقابله مستقیم با ایران را نداشت، به جنگ های نیابتی در منطقه روی آورد و داعش و سایر گروهک های تکفیری که مولود سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل بودند تا با اشغال کشورهای عراق، سوریه و افغانستان به ایران راه یابند و این گروهک های تروریستی را بعد از آموزش های لازم راهی منطقه خاورمیانه کردند تا به مصاف ایران و پایگاه های انقلاب اسلامی در منطقه بپردازند.
    وی تاکید کرد: داعش برای پذیرفته شدن از سوی مردم مسلمان منطقه از ساختارها و مبانی اسلامی استفاده کرد و بعد از تثبیت در عراق و سوریه خوی واقعی و وحشی گری خود را آشکار ساخت و به کشتارهای بیرحمانه و نابودی یا چپاول صنایع زیرساختی و منابع نفتی و گازی عراق و به ویژه سوریه اقدام کرد.
     وی گفت: داعش یک حکومت دارای ساختار و تشکیلات را ایجاد کرد و علاوه بر کشورهای خاورمیانه سایر نقاط دنیا حتی خود آمریکا و اروپا که حامیان مالی و تجهیزاتی آنها بودند نیز از اقدامات تروریستی این گروهک ها در امان نبودند.
    وی اضافه کرد: اما شهید سلیمانی با تدابیر خاص خود موفق به جلب همراهی روسیه که از جانب چچنی های عضو داعش در معرض آسیب قرار گرفته بود، شد و با سازمان دهی نیروهای عراق و سوریه از طیف ها و اقوام و مذاهب مختلف به مصاف داعش و حامیان عربی و غربی آنها رفت و طبق وعده صادقی که پیشتر داده بود، نابودی و اضمحلال و پایان حکومت داعش را رقم زد.

    شاکرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی به تنهایی یک ملت بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی همواره دغدغه رفاه و امنیت مردم در هر بلادی از جهان اسلام یا دیگر کشورهای ستمدیده را داشت و با نابودی داعش مردم جهان در اقصی نقاط را نجات داد. 

    وی در خصوص برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس هنرمندان استان ایلام هم یادآور شد: زبان گویا و زیبای هنر ماندگارتر از هر چیزی است و هنرمندان ایلامی با خلق این آثار گوشه ای از دین خود را به شهید سلیمانی ادا کردند.

    به گزارش ایرنا، در نمایشگاه عکس و پوستر بصیرت ۴۰ پوستر شامل عکس و کاریکاتور با موضوع جنایات آمریکا بر علیه مردم به معرض دید عموم قرار گرفته است.

    همچنین از پرتره شهید سلیمانی و پوستر ابومهدی المهندس و همرهان ایرانی شهید سلیمانی در حادثه ترور فرودگاه بغداد اثر سید صادق اکبری و پرتره شهید فخری زاده دانشمند هسته ای و علمی اثر زهره الفتی رونمایی شد.

    همچنین در این آیین از خانواده شهیدان ولیزاده نیز تقدیر به عمل آمد.

    شایان ذکر است که سید صادق اکبری پیش از این پرتره وعده صادق را با مضمون تحقق گفته شهید سلیمانی مبنی بر نزدیک بودن نابودی داعش کشیده شد که این پرتره در زمان حیات شهید سلیمانی به رویت ایشان رسیده بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *