×
×

استاندار زنجان:
رتبه برترزنجان دراحداث مسکن محرومان درکشور

  • کد نوشته: 19871
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در ستاد مدیریت بحران استان افزود: تعداد قابل توجهی از ۲ هزار مسکن در دست احداث در این بخش، دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و تحویل جامعه هدف خواهد شد.
    رتبه برترزنجان دراحداث مسکن محرومان درکشور
  • تبلیغ هدفمند

    زنجان – بازار کسب‌کار آنلاین- استاندار زنجان گفت: طی حدود پنج ماهی که از آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان در این استان سپری می شود، ساخت این واحدها در مجموع ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از این نظر زنجان رتبه نخست و برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

    رتبه برترزنجان دراحداث مسکن محرومان درکشور

    رتبه برترزنجان دراحداث مسکن محرومان درکشور
    رتبه برترزنجان دراحداث مسکن محرومان درکشور

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در ستاد مدیریت بحران استان افزود: تعداد قابل توجهی از ۲ هزار مسکن در دست احداث در این بخش، دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و تحویل جامعه هدف خواهد شد.  

    وی به ضرورت پیگیری مقاوم سازی مسکن های روستایی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: اشکالات موجود در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی از سوی بانک ها باید حل و فصل شود.  

    استاندار زنجان به لزوم شناسایی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی روی گسل و نیز در معرض خطر سیل استان تاکید کرد و گفت: آمار کامل این واحدها باید احصا شده و جهت مقاوم سازی اولویت بندی شوند.  

    حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به عضویت شهر زنجان در کمپین شهرهای تاب آور اشاره کرد و اظهار داشت: مفهوم شهر تاب آور این است که بتوانیم پیش بینی های بهنگام، آینده نگری بهنگام و رصد درست و پاسخگویی به موقع و منطقی و موثر داشته باشیم.  

    وی افزود: برای اینکه اقدامات مربوط به تاب آوری شهر زنجان علمی و منطقی انجام شود باید مقوله پژوهش و اجرا توام با یکدیگر مدنظر قرار گیرد.  

    حقیقی به لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود در دانشگاههای استان برای تدوین طرح تاب آوری شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مناسب است تا یکی از طرح های پژوهشی استان به این موضوع اختصاص پیدا کند.  

    استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ساماندهی زنجانرود تاکید کرد و گفت: برخی کارها از جمله ساماندهی این محدوده، نیازمند همکاری همگانی است و در صورت عدم همکاری، به طور حتم مشکلاتی پیش می آید.  

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان و وضعیت بارندگی ها در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر میزان بارندگی ها نسبت به بلند مدت در استان، وضعیت بدی نیست و با پیش بینی هایی که در خصوص رشد بارندگی ها در ماه های آینده انجام شده، کاهش بارندگی ها در مقایسه با کوتاه مدت جبران می شود و در نهایت میزان بارش ها همانند سال زراعی گذشته خواهد بود.  

    به گزارش ایرنا در این جلسه از گواهی عضویت شهر زنجان و مدیریت بحران شهرداری زنجان در پویش شهرهای تاب آور جهان رونمایی شد.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *