×
×

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان
آماده‌ترین فردعازم المپیک خواهدشد

  • کد نوشته: 19909
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین غلامرضا شعبانی بهار رو جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به زمان بهره برداری از خوابگاه کمانداران گفت: خوشبختانه کار با شدت و حمایت وزارت ورزش و همکاری شرکت توسعه آغاز شد و به امید خدا بهمن ماه خوابگاه آماده بهره برداری خواهد بود.
    آماده‌ترین فردعازم المپیک خواهدشد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص این خبر، گفت: سهمیه المپیک در رشته ما به نام فرد نیست و آماده‌ترین نفر راهی المپیک توکیو خواهد شد.

    آماده‌ترین فردعازم المپیک خواهدشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین غلامرضا شعبانی بهار رو جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به زمان بهره برداری از خوابگاه کمانداران گفت: خوشبختانه کار با شدت و حمایت وزارت ورزش و همکاری شرکت توسعه آغاز شد و به امید خدا بهمن ماه خوابگاه آماده بهره برداری خواهد بود.

    وی در خصوص روند برگزاری اردوها افزود: ششمین مرحله اردو کمانداران ملی پوش کامپوند و ریکرو از ۲۹ دی ماه در جزیره قشم آغاز می شود و تا ۱۴ بهمن ماه ادامه دارد.

    رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اردوهای آماده سازی زهرا نعمتی گفت: نعمتی تمرینات انفرادی خود را با مربی اختصاصی پیگیری می کند و در بخش تیمی نیز در کنار سایر هم تیمی هایش تمرینات خود را دنبال می کند تا برای مسابقات پیش رو کاملا هماهنگ باشند. 

    وی در ادامه به تنها سهمیه المپیک توکیو که توسط میلاد وزیری کسب شده است، ادامه داد: سهمیه به اسم فرد نیست و هر کمانداری که بتواند بالاترین رکورد در سه مسابقه برون مرزی شامل کاپ آسیا و ۲ مرحله جام جهانی در شانگهای و پاریس را بدست بیاورد مسافر توکیو خواهد شد.

    شعبانی بهار اضافه کرد: با توجه به رکوردهای درون اردویی و امتیازات کسب شده در حال حاضر وزیری خودش رکوردار است و وضعیت بهتری دارد و در صورتی که وضعیت به همین منوال باشد او راهی توکیو خواهد شد.

    وی ادامه داد: وقتی رکورد ملاک اعزام به ژاپن باشد نقش انگیزشی برای کمانداران دارد و آنان برای بدست آوردن شانس اعزام به توکیو تلاش بیشتری می کنند و اگر وزیری سهمیه را برای خودش بخواهد باید ۲ برابر سایرین تلاش کند. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *