×
×

عضو مجلس خبرگان رهبری
احساس امنیت مردم درکنارپلیس کامل می شود

  • کد نوشته: 19970
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله "سید عبدالهادی حسینی شاهرودی" در دیدار فرمانده انتظامی گلستان با وی، ضمن قدردانی از رفتار مهربانانه و مسئولانه پلیس با شهروندان، اظهار داشت: کارکنان خدوم ناجا مأمن و پناهگاه مردم هستند و شهروندان در کنار پلیس احساس امنیت می کنند.
    احساس امنیت مردم درکنارپلیس کامل می شود
  • تبلیغ هدفمند

    عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در کنار پلیس احساس امنیت می کنند.

    احساس امنیت مردم درکنارپلیس کامل می شود

    احساس امنیت مردم درکنارپلیس کامل می شود
    احساس امنیت مردم درکنارپلیس کامل می شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید عبدالهادی حسینی شاهرودی” در دیدار فرمانده انتظامی گلستان با وی، ضمن قدردانی از رفتار مهربانانه و مسئولانه پلیس با شهروندان، اظهار داشت: کارکنان خدوم ناجا مأمن و پناهگاه مردم هستند و شهروندان در کنار پلیس احساس امنیت می کنند.

    وی با بیان اینکه در همه حال قدردان تلاش های بی منت جان بر کفان ولایت هستیم، گفت: بخش اعظم امنیت و آرامش جامعه به خاطر حضور شبانه روزی و هدفمند کارکنان ناجا در ماموریت های مختلف است که بدون هیچ چشم داشتی با جان و دل مشغول خدمت رسانی هستند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آحاد مردم به پلیس اسلامی اعتماد کامل دارند، افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف سعی دارند مردم را نسبت به پلیس بدبین کنند که این مسئله نشان می دهد نیروی انتظامی در کار خود موفق بوده و موجب عصبانیت بیگانگان شده است.

    نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در سطح جامعه امنیت آفرین است، افزود: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان از پلیس است.

    آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر لزوم مقابله همه دستگاه ها با ناهنجاری های اجتماعی، تصریح کرد: برای تولید و تامین امنیت باید همه سازمان های متولی پای کار بوده و همچون نیروی انتظامی با تمام توان در راه مقابله با ناهنجاری ها و کج روی ها تلاش کنند.

    وی در پایان با حمایت از برنامه های ارزشمند نیروی انتظامی در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: مجاهدان فی سبیل الله در ناجا بارها نشان داده اند برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

    به اراذل و اوباش اجازه خودنمایی نخواهیم داد

    در ادامه این دیدار، سردار “سعید دادگر”، ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مردم و مسئولان از اقدامات پلیس، اظهار داشت: مردم مومن و قانونمدار استان، ولی نعمتان ما هستند و وظیفه داریم برای امنیت و آرامش آنان شبانه روز تلاش کنیم.

    فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تامین نظم و امنیت مسئولیتی بسیار حساس و سنگین است که از عهده یک سازمان برنخواهد آمد لذا همه دستگاه های متولی و آحاد شهروندان باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

    سردار دادگر در ادامه با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: به مخلان نظم و امنیت اجازه خودنمایی نخواهیم داد و دست اینگونه افراد را از جامعه کوتاه می کنیم.

    این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: برای دفاع از امنیت مردم و ارزش های والای انقلاب اسلامی، با تأسی از شهدا تا پای جان تلاش می کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *