×
×

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی
بازگشت۹۹میلیون تومان سرمایه مردم حساب شان

  • کد نوشته: 19983
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و کشف پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی به مبلغ 990 میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد.
    بازگشت۹۹میلیون تومان سرمایه مردم حساب شان
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و کشف پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی به مبلغ ۹۹۰ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد.

    بازگشت۹۹میلیون تومان سرمایه مردم حساب شان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی درباره این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت فردی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۹۹۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش، تشکیل پرونده و موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی ادامه داد:  شاکی در اظهاراتش عنوان کرد قصد انتقال وجه از اینترنت بانک خود را داشتم و بعد از طی روال و عملیات بانکی انتقال خود را انجام دادم اما با پیام عدم انجام تراکنش مواجه شدم و پس از دقایقی متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خود شدم.

    سرهنگ محمودی گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام کارهای مقدماتی و بهره گیری از روش های علمی و تخصصی اقدام به شناسایی فرد کلاهبردار کردندکه بعد از هماهنگی با مقام محترم قضایی سریعا حساب مقصد مسدود شد.

    این مقام سایبری بیان داشت : در ادامه روند پیگیری‌ این موضوع و با توجه به این که مبلغ مسدودی در حساب متهم موجود بوده بعد از طی روال قانونی و اخذ دستورات لازم مبلغ برداشتی به حساب شاکی عودت داده شد و پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

    این مقام مسئول ضمن تأکید برافزایش امنیت کاربری‌ها و حفظ و نگهداری اطلاعات افزود: کاربران عزیز به ‌هیچ‌عنوان اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در هنگام پرداخت‌های اینترنتی حتما از صحت آدرس وارد شده اطمینان حاصل کنند و بصورت دوره ای  نسبت به  تغییر رمز خود اقدام نمایند تا در دام کلاهبرداران سایبری گرفتار نشوند.

    رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد : هموطنان در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir گزارش کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *