×
×

یابا واتس‌اپ خداحافظی کنیدیااطلاعات شخصی دهید

  • کد نوشته: 20003
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • ۰
  • طبیعی است که برنامه‌ها سیاست‌های استفاده خود را برای تغییر فضای کسب و کار به‌روز کنند. گزارش شده است که فقط دو گزینه به کاربران داده می‌شود: یا سیاست‌ها را بپذیرند و یا دسترسی به خدمات برنامه را از دست بدهند. این چیزی است که هم اکنون در دنیای فناوری کمی غیر معمول است.
    یابا واتس‌اپ خداحافظی کنیدیااطلاعات شخصی دهید
  • تبلیغ هدفمند

    برنامه واتس‌اپ متعلق به فیس‌بوک می‌خواهد سیاست‌های استفاده از این شبکه اجتماعی را به روز کند. این پیام‌رسان به کاربران خود هشدار داد، کاربران برای ادامه استفاده از برنامه واتس‌آپ باید آن را به‌روزرسانی کنند.

    یابا واتس‌اپ خداحافظی کنیدیااطلاعات شخصی دهید

    طبیعی است که برنامه‌ها سیاست‌های استفاده خود را برای تغییر فضای کسب و کار به‌روز کنند. گزارش شده است که فقط دو گزینه به کاربران داده می‌شود: یا سیاست‌ها را بپذیرند و یا دسترسی به خدمات برنامه را از دست بدهند. این چیزی است که هم اکنون در دنیای فناوری کمی غیر معمول است.

    به‌روزرسانی‌های اصلی عبارتند از:

    ۱٫ تغییراتی در نحوه پردازش داده‌های کاربر توسط واتس‌اپ

    ۲٫ چگونه مشاغل می‌توانند از سرویس‌های میزبان فیس‌بوک برای ذخیره و مدیریت چت‌های واتس‌اپ خود استفاده کنند.

    ۳٫ واتس‌اپ چگونه با فیس‌بوک همکاری می‌کند تا ادغام‌هایی را در “محصولات شرکت فیسبوک” ارائه دهد.

    این به‌روزرسانی‌ها برای هر دو نسخه Android و iOS برنامه قابل استفاده هستند. واتس‌اپ با استفاده از این سیاست به‌روز شده، نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات خود با فیس‌بوک را با جزئیات ذکر می‌کند، چیزی که قبلاً در دسترس نبود.

    واتس‌اپ اکنون روشن می‌کند که اطلاعات خود را با “ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث و سایر شرکت‌های فیس‌بوک…” به اشتراک می‌گذارد. در سیاست قبلی فقط از iCloud یا Google Drive نام برده شده بود که معمولاً توسط بسیاری از برنامه‌ها برای پشتیبان‌گیری و ذخیره پیام‌ها استفاده می‌شود.

    خصوصیت جدید

    همچنین اعتقاد بر این است که ویژگی جدیدی به زودی راه‌اندازی خواهد شد که به شرکت امکان تعامل با کاربران را از داخل برنامه می‌دهد. این ارتباط ممکن است به صورت گپ نباشد، اما به احتمال زیاد یک پنجره بازشو باشد. این پنجره کاربران را به وب‌سایتی هدایت می‌کند که در آن آنها جزئیات اعلان را می‌خوانند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *