×
×

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی
تامین بیش از۱۴هکتارزمین طرح اقدام ملی مسکن

  • کد نوشته: 20071
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: امسال ۴۱ هزار و ۲۰۴ مترمربع زمین در شش شهر به بنیاد مسکن استان واگذار شده است.
    تامین بیش از۱۴هکتارزمین طرح اقدام ملی مسکن
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۴ هکتار زمین برای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای این استان تامین و به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) واگذار شده است. 

    تامین بیش از۱۴هکتارزمین طرح اقدام ملی مسکن

    تامین بیش از۱۴هکتارزمین طرح اقدام ملی مسکن
    تامین بیش از۱۴هکتارزمین طرح اقدام ملی مسکن

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: امسال ۴۱ هزار و ۲۰۴ مترمربع زمین در شش شهر به بنیاد مسکن استان واگذار شده است. 

    وی تصریح کرد: در شهر اسفراین هفت هزار و ۸۱۷ مترمربع، شیروان ۱۷ هزار و ۲۱۸ مترمربع، گرمه چهار هزار و ۵۶۸ مترمربع، جاجرم ۶ هزار و ۲۳۸ مترمربع، فاروج ۲ هزار و ۹۲ مترمربع و در تیتکانلو سه هزار و ۲۷۱ مترمربع زمین برای ساخت مسکن واگذار شده است.

    وی خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن، بیش از ۱۰ هکتار زمین به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان واگذار شده است.

    نژادصفوی تصریح کرد: در شهر بجنورد ۸۸ هزار و ۳۱۲ مترمربع، شیروان ۶ هزار و ۸۵۳ مترمربع و در اسفراین هفت هزار و ۵۶۸ مترمربع زمین واگذار شده است. 

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: این استان در تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در کشور رتبه اول را کسب کرده است. 

    وی درباره واگذاری زمین به متقاضیان گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از هشت هزار و ۱۵۵ مترمربع زمین با کاربری تجاری و نمایشگاهی به متقاضیان واگذار شده است. 

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در این مدت ۳۶ هزار و ۳۹۲ مترمربع زمین با کاربری غیرمسکونی از جمله اداری، تأسیسات شهری و مذهبی فرهنگی واگذار شده است. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *