×
×

رییس اداره سوادآموزی شیروان
شاگرداول سوادآموزی خراسان شمالی،شیروان

  • کد نوشته: 20074
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدحسن باقرزاده اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های به عمل آمده بر اساس شاخص های تعیین شده در امر سوادآموزی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸، سوادآموزی این شهرستان در پیگیری و اجرای برنامه های سوادآموزی استان موفق شد بهترین عملکرد را رقم بزند.
    شاگرداول سوادآموزی خراسان شمالی،شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره سوادآموزی شیروان گفت: این شهرستان در ارزیابی‌هایی که توسط معاونت سوادآموزی استان بر اساس شاخص های تعیین شده انجام داد، رتبه نخست سوادآموزی را در بین شهرستان های استان کسب کرد.

    شاگرداول سوادآموزی خراسان شمالی،شیروان

    شاگرداول سوادآموزی خراسان شمالی،شیروان
    شاگرداول سوادآموزی خراسان شمالی،شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدحسن باقرزاده اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های به عمل آمده بر اساس شاخص های تعیین شده در امر سوادآموزی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸، سوادآموزی این شهرستان در پیگیری و اجرای برنامه های سوادآموزی استان موفق شد بهترین عملکرد را رقم بزند.

    وی این شاخص ها را شامل آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، برنامه عملیاتی، شتاب بخشی، شورای پشتیبانی سوادآموزی، کیفیت بخشی، نظارت آموزشی و غیره عنوان کرد.

    باقرزاده با اشاره به فعالیت و همکاری همکاران پرتلاش سوادآموزی این شهرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا، همکاران همکاری های مطلوبی کرده و با وجود ترس برخی سوادآموزان از شرکت در امتحانات، آنان نیز همکاری خوبی داشته و بسیاری از آنان موفق به قبولی در آزمون شدند.

    رییس اداره سوادآموزی شیروان گفت: امسال از سهمیه ۳۴۳ نفری منظور شده برای سوادآموزی شهرستان، تاکنون ۲۸۴ نفر در دوره‌های سوادآموزی نامنویسی کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲ برابر افزایش نشان می‌دهد.

    سهمیه این شهرستان در قالب طرح شتاب بخشی سوادآموزی در سال جاری هزار و ۱۵۷ نفر، افراد عادی ۳۴۳ نفر، تحکیم ۱۸۰ نفر و انتقال ۲۵۰ نفر تعیین شده که در دوره تحکیم ۱۸۰ نفر و در دوره انتقال ۲۶۰ نفر جذب شده اند.

    وی گفت: هزینه سوادآموزی برای هر نفر عادی هشت میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، طرح شتاب بخشی ۱۰ میلیون ریال، تحکیم یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و انتقال ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

    شهرستان ۱۶۰ هزار نفری شیروان پنج هزار بی‌سواد دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *