×
×

رئیس صنعت معدن و تجارت گلستان
عرضه تختم مرغ با قیمت مصوب

  • کد نوشته: 20101
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • حسین طلوعیان رئیس صنعت معدن و تجارت گلستان اظهارکرد: با تعیین قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان برای تخم مرغ توسط کارگروه تنظیم بازار استان که قیمتی مقرون به صرفه برای واحدهای تولیدی است و تک نرخی شدن قیمت این کالا، مشکل تخم مرغ در سطح استان حل خواهد شد.
    عرضه تختم مرغ با قیمت مصوب
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین تخم مرغ با قیمت مصوب ۱۶هزار و ۹۰۰ تومان در روزهای آینده در بازار عرضه می شود.

    عرضه تختم مرغ با قیمت مصوب

    عرضه تختم مرغ با قیمت مصوب
    عرضه تختم مرغ با قیمت مصوب

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین طلوعیان رئیس صنعت معدن و تجارت گلستان اظهارکرد: با تعیین قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان برای تخم مرغ توسط کارگروه تنظیم بازار استان که قیمتی مقرون به صرفه برای واحدهای تولیدی است و تک نرخی شدن قیمت این کالا، مشکل تخم مرغ در سطح استان حل خواهد شد.

    وی افزود: واحدهای تولیدی تخم مرغ ملزم به تامین تخم مرغ مورد نیاز استان هستند و هیچ واحد صنفی هم اجازه ندارد با قیمتی بالاتر از ۱۶ هزار و ۹۰۰ تخم مرغ را به فروش برساند.

    رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: سازمان صمت استان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با واحدهای متخلف برخورد خواهد کرد.

    طبق گفته طلوعیان از سوی ستاد تنظیم بازار استان سهمیه جدید روغن خوراکی به استان اختصاص یافته ولی هنوز به استان وارد نشده است.

    طلوعیان تأکید کرد: از محل ذخایر موجود استان روغن مورد نیاز مردم تامین شده و طی روزهای آینده در سطح استان توزیع خواهد شد.

    وی بیان کرد: با ورود روغن تخصیص یافته به استان مشکل روغن استان هم تا پایان ماه جاری حل خواهد شد.

    نکته قابل تامل، روغن و تخم مرغ از کالاهای اساسی مصرفی برای خانواده هاست و در عین حال هم برای بسیاری ازافراد مقدور نیست که در صف های طولانی برای تهیه اقلام مورد نیاز خود بایستند امیدواریم مسوولان امر تدابیری داشته باشند تا این کالاها با دردسر کمتری به دست خانواده ها برسد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *