×
×

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی
راه‌اندازی۱۷۰واحدجدیدتولیدی درآذربایجان‌شرقی

  • کد نوشته: 20118
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حبیب امین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آذربایجان شرقی در راه اندازی طرح های ایجادی رتبه دوم کشور را دارد، اظهار کرد: با راه اندازی این واحدها در ۹ ماه گذشته امسال، سه هزار و ۳۰۰ نفر صاحب شغل شدند.
    راه‌اندازی۱۷۰واحدجدیدتولیدی درآذربایجان‌شرقی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۷۰ واحد جدید تولیدی در استان با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شد.

    راه‌اندازی۱۷۰واحدجدیدتولیدی درآذربایجان‌شرقی

    راه‌اندازی۱۷۰واحدجدیدتولیدی درآذربایجان‌شرقی
    راه‌اندازی۱۷۰واحدجدیدتولیدی درآذربایجان‌شرقی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حبیب امین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آذربایجان شرقی در راه اندازی طرح های ایجادی رتبه دوم کشور را دارد،  اظهار کرد: با راه اندازی این واحدها در ۹ ماه گذشته امسال، سه هزار و ۳۰۰ نفر صاحب شغل شدند.

    وی افزود: راه اندازی ۱۹۰ طرح توسعه واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد تومان و افزایش اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اقدامات انجام شده این سازمان در استانبرای تحقق جهش تولید است.  

    امین زاده با اشاره به کسب رتبه اول در بین استان ها در راه اندازی طرح های توسعه ای، ادامه داد: بازگردانی به چرخه تولید و ادامه فعالیت تعداد ۲۸ واحد تولیدی با تغییر مدیریت و مالکیت پروانه بهره برداری آنها،  بازگردانی ۸۴ واحد راکد در شهرک های صنعتی استان به  چرخه تولید و صیانت از اشتغال حداقل یک هزار نفر از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.  

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ۸۰۰ واحد و طرح صنعتی استان بازدید میدانی شده است، گفت: تعداد ۴۰ واحد معدنی آذربایجان شرقی نیز احیا و فعال شدند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، بیش از چهار هزار واحد صنعتی با اشتغال مستقیم ۱۲۰ هزار نفر و با حجم سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *