×
×

استاندار گلستان در مراسم هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری:
بخش حمل و نقل بهترین شروع نقطه توسعه است

  • کد نوشته: 2016
  • ۱۳۹۸-۰۹-۳۰
  • ۰
  • استاندار گلستان فراهم شدن تمام امکانات را، شرط توسعه ندانست بلکه به اعتقاد وی، توسعه از یک نقطه شروع می شود که بهترین آن بخش حمل و نقل است.
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،”هادی حق شناس” در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در دانشگاه آزاد گرگان گفت: حمل و نقل نقش بسزایی در زنجیره تامین و کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات دارد که کمتر به آن اشاره می شود.

    به گفته وی، اگر به تمام خدمات گیرندگان کالا و مسافر گفته شود که در طول راهها، راهداران حضور ندارند و بخش حمل و نقل بار و مسافر هم تعطیل است، دیگر زندگی آن آرامش را نخواهد داشت و متوقف می شود.

    حق شناس ادامه داد: استان گلستان در بخش زیرساخت های حمل و نقل چهار وجه حمل و نقل ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی را دارد اما کمتر از این ظرفیت ها استفاده می شود در حالیکه با رونق این چهار وجه می توان به تقویت سایر بخش ها از جمله بانک، بیمه، موسسات مالی و غیره نیز، کمک کرد.

    استاندار گلستان، نوسازی ناوگان حمل و نقل را، مهمترین عامل در کاهش مصرف سوخت و تردد بهتر و ایمن بیان کرد و گفت: این استان به دلیل بهره گیری از برنامه های خوب مربوط به ایمن سازی جاده ها، کاهش تلفات جاده ای و توزیع عادلانه بار و مسافر، جایگاه مهمی در کشور دارد که جادارد از تمام دست اندرکاران هر دو بخش تقدیر و تشکر شود.

    در این مراسم از ۵۴ برگزیده دو بخش راهداری و حمل و نقل در سال ۹۸ با حضور استاندار و مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مقامات استان قدردانی شد.

    استاندار گلستان در این مراسم از اعضای اصلی و موثر کمیسیون مدیریت حمل و نقل و ایمنی راههای استان از جمله”مهدی میقانی”مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای،”حسین محبوبی” مدیرکل راه و شهرسازی،”محمدعلی هروی” مدیرعامل جمعیت هلال احمر و سرهنگ”علی عبدی”رئیس پلیس راه استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

    ۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه، در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

    منبع: راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *