×
×

چشیدن طعم نخستین پیروزی اترک خراسان شمالی

  • کد نوشته: 20165
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازارکسب کار آنلاین ایرنا، این مسابقه عصر یکشنبه در قالب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهرداری بم برگزار شد.
    چشیدن طعم نخستین پیروزی اترک خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    بجنورد- بازار کسب کار آنلاین – تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در چهارمین دیدار خود، برابر تیم شهرداری بم با برتری یک بر صفر طعم نخستین برد را در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تجربه کرد.

    چشیدن طعم نخستین پیروزی اترک خراسان شمالی

    چشیدن طعم نخستین پیروزی اترک خراسان شمالی
    چشیدن طعم نخستین پیروزی اترک خراسان شمالی

    به گزارش بازارکسب کار آنلاین ایرنا، این مسابقه عصر یکشنبه در قالب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهرداری بم برگزار شد.

    سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علی رغم اینکه شهرداری بم تیم با سابقه ای در لیگ فوتبال است باز هم بازیکنان اترک با اقتدار و به خوبی در مقابل این تیم ظاهر شدند، به گونه ای که در نیمه نخست دو موقعیت تک به تک را مقابل دروازه حریف ایجاد کردند.

    حسن سروری با بیان اینکه بازیکنان اترک بر بازی مسلط بودند، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم نیز دو موقعیت گلزنی برای بازیکنان ایجاد شد که با اعلام پنالتی به نفع تیم اترک توانستیم در دقیقه ۶۰ به گل برسیم.

    وی افزود: تگ گل این بازی را امیرمحمد نوروزی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

    سروری با بیان اینکه اترک هفته بعد میزبان تیم سردار بوکان خواهد بود، گفت: با تلاش بازیکنان و در خانه خود امیدوار هستیم ۳ امتیاز بعدی را نیز به دست آوریم.

    این تیم تاکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۴ بار به میدان رفته است که ماحصل آن کسب ۲ تساوی، یک برد و یک شکست بوده است. 

    اترک خراسان شمالی، در رقابت های فصل گذشته ۲۶ بار به میدان رفته بود که‌ با کسب ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت و نتیجه آن کسب ۸ تساوی، ۱۱ شکست و ۷ پیروزی بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *